Beantwoorden
Avdw
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
It's your fifth party! It's your fourth party! It's your third party! It's your second party!

Wat heb ik nodig voor een tweede tv?

Ik wil een tweede tv plaatsen op slaapkamer (tv aansluiting en wifi aanwezig). Wat heb ik hiervoor nodig? Zie hier opties als digibox, digicorder, tv met een kaartje.

Ik wil boven netflix kunnen bekijken, opnames van mijn digicorder beneden kunnen bekijken,...

en ik heb vernomen dat de nieuwe digiboxen nog niet beschikbaar zijn.

 

Titel gewijzigd door CaroDW (mod) I vorige titel: Tweede tv

0 Likes
22 reacties
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7789
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Wat heb ik nodig voor een tweede tv?

@Ex-Netweter   Niet van aan trekken dat er wat smalend gedaan wordt over de correctie die je brengt op verkeerde informatie. Het is zelfs zo dat je enkel de CI+ module van Telenet kunt gebruiken. Want zowel de module als het kaartje worden via een aparte code geregistreerd.
En bij mijn weten kan je in geen enkel Center of via de klantendienst het kaartje apart omruilen in geval van defect.

Wat wel kan is dat er kaartjes achtergehouden worden van ingeleverde CI+ modules en die worden misschien op de zwarte markt verkocht. Maar je moet zeker een CI+ module hebben van Telenet.

Ik heb er dikwijls genoeg op gevloekt bij vervanging. Je moest eerst de module vervangen, een half uurtje wachten en dan pas kon je het kaartje vervangen.



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
m-jan20
Freshman Meesterweter
Berichten: 2251
Topic held(in)! Wat een systeem! Jij bent een pro! Krak 2021

Wat heb ik nodig voor een tweede tv?

@kristofDW vreemd, hopelijk komt dit dan ook snel naar Apple TV. 


  m-jan20 | Krak
  Welkom op De Netweters
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Ex-Netweter
 

Wat heb ik nodig voor een tweede tv?


@Game4U2B  schreef:

Yo philippe, om het nou met andere woorden te zeggen, je kan dus een tweede tv met een coax kabel en een kaartje dat je in je tv kan steken als je tv dat heeft natuurlijk dat je eenmalig bij telenet moet aanschaffen en activeren. nou gelukkig dan?


Ik ben altijd gelukkig 😄 ...

 

Mijn TV heeft een CI+ slot. Als ik daar een kaartje zou insteken, valt dat kaartje er zo weer uit ...

Ik kan er wel een CI+ module insteken, en dan een kaartje (smartcard) in de module 😉.

 

De CI+ module met bijhorende smartcard kan je inderdaad bij Telenet kopen en kost 69 EUR. Activeren is gratis (als je al een DTV abonnement hebt).

Een kaartje apart aan 5 EUR (zoals je schreef in je eerdere post) is niet mogelijk.

0 Likes
m-jan20
Freshman Meesterweter
Berichten: 2251
Topic held(in)! Wat een systeem! Jij bent een pro! Krak 2021

Wat heb ik nodig voor een tweede tv?

@kristofDW kan dit ook op een Smart TV met Android 9.0? & is dit dan ook voor de Telenet TV app, of alleen Yelo? 


  m-jan20 | Krak
  Welkom op De Netweters
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
kristofDW
Experienced Allesweter
Berichten: 1689
Krak 2021 Krak 2022 Krak Hallo zeg! Wat weet jij niet?

Wat heb ik nodig voor een tweede tv?

@m-jan20 op een smart tv heb ik dit nog niet kunnen proberen, maar ik denk wel dat het lukt als je smart tv android os heeft. 


  KristofDW | Krak
  carpé diem.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
m-jan20
Freshman Meesterweter
Berichten: 2251
Topic held(in)! Wat een systeem! Jij bent een pro! Krak 2021

Wat heb ik nodig voor een tweede tv?

@kristofDW want het is niet zo omdat je TV Android OS heeft, dat de tablet/smartphone versie er zomaar op werkt. Dit moet aangepast worden (aan bijvoorbeeld het grotere scherm & afstandsbediening).

 

Zo heeft VRT Nu een iOS & Android app, maar kan je deze niet installeren op de nieuwe Chromecast (Google TV), Android TV, Apple TV, Tizen, ... Ditzelfde geldt ook voor de Telenet TV app. In "het begin" van YUGO was er ook alleen maar een app voor iOS, Android & Apple TV, voor Android TV specifiek is deze pas later gekomen. 

 

EDIT: in dit topic geeft @Suzy ook aan dat er géén app is voor Smart TV. Het kan zijn dat het bij Android anders werkt, maar voor Apple TV moeten iOS apps eerst geoptimaliseerd worden voor tvOS vooraleer je deze kan downloaden. 


  m-jan20 | Krak
  Welkom op De Netweters
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Ig
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! En we zijn vertrokken! Hi there!

Wat heb ik nodig voor een tweede tv?

Weet U hoe we aan zo’n powerline kunnen geraken? Ik kan het nergens op de website vinden, en ik veronderstel dat de Telenet winkels niet open zijn voor een tijdje ...

0 Likes
m-jan20
Freshman Meesterweter
Berichten: 2251
Topic held(in)! Wat een systeem! Jij bent een pro! Krak 2021

Wat heb ik nodig voor een tweede tv?


@Ig  schreef:

Weet U hoe we aan zo’n powerline kunnen geraken? Ik kan het nergens op de website vinden, en ik veronderstel dat de Telenet winkels niet open zijn voor een tijdje ...


Dit moet via de Telenet app, netwerktest doen en bij slecht resultaat kan je er eentje bestellen. 


  m-jan20 | Krak
  Welkom op De Netweters
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.