De Netweters
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Wat is het verschil tussen VDR-210 en VDR-211

Beantwoorden
Highlighted
Professional Weetjesweter
On a roll... Nice talking to you! Tien op tien! Say what?!

Iemand een idee wat het verschil is tussen een VISTRON VDR-210 en VDR-211 ? Beide nummers worden door elkaar gebruikt op de Telenet website.

0 Likes
Beantwoorden
4 reacties
Highlighted
Freshman Meesterweter
De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster! Applaus voor jezelf! Hallo zeg! Wat weet jij niet?

@Snarie 

Ik vermoed dat het om hetzelfde toestel gaat. In de lijst van Toestellen onder Producten staat VDR 210. Als je daarop klikt krijg je de details te zien van VDR 211. @Suzy kan de foute benaming verbeterd worden?

janne_man | Krak
    In het land der blinden is eenoog koning.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes
Beantwoorden
Highlighted
Community Manager
It's your fifth party! De gouden postveer is voor jou Netweters’ orakel! It's your fourth party!

@Snarie wij spreken altijd over de Vistron VDR-210, maar ik zal het eens navragen. Kan je me eventueel de URL bezorgen waar je de VDR-211 ziet staan? Dan kan ik dit ineens meesturen naar de collega's. 😉

https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.png?version=previewSuzy | Community Manager

Without music, life would be a mistake. - Nietzsche

Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes
Beantwoorden
Highlighted
Freshman Meesterweter
De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster! Applaus voor jezelf! Hallo zeg! Wat weet jij niet?

@Suzy 

Deze link 

janne_man | Krak
    In het land der blinden is eenoog koning.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

Beantwoorden
Highlighted
Community Manager
It's your fifth party! De gouden postveer is voor jou Netweters’ orakel! It's your fourth party!

Ondertussen bevestigd dat dit om een typefout ging. Deze wordt zo snel mogelijk gecorrigeerd. Het is dus wel degelijk nog steeds de Vistron VDR-210. 😉

https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.png?version=previewSuzy | Community Manager

Without music, life would be a mistake. - Nietzsche

Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

Beantwoorden