Beantwoorden
Michiel10
Experienced Weetjeslezer
Berichten: 1
Gelezen en goedgekeurd! En we zijn vertrokken! Hi there!

Welke kabels nodig voor Telenet & kan draadloze tv?

Ik zou graag overschakelen van Proximus naar Telenet. Ik heb momenteel in mijn living de modem staan waar de internetkabel uit de muur komt. Om tv te kijken gebruik ik een wifi booster waardoor ik draadloos mijn tv kan plaatsen waar ik wil.

 

Ik heb begrepen dat ik voor Telenet een coax kabel nodig heb. Die aansluiting zit ook in de living, alleen zit die helemaal aan de andere kant. Welke kabel(s) moeten er ingeplugd worden in mijn Telenet modem? En moet ik dus een extra utp of coax kabel voorzien? En kan ik bij Telenet ook op een draadloze manier TV kijken zodat ik mijn TV kan plaatsen waar ik wil?

 

Titel gewijzigd door Suzy (admin) | Vorige titel: UTP en Coax niet op dezelfde plaats

0 Likes
1 reactie
kristofDW
Experienced Allesweter
Berichten: 1675
Krak 2021 Krak 2022 Krak Hallo zeg! Wat weet jij niet?

Welke kabels nodig voor Telenet & kan draadloze tv?

@Michiel10 Het beste is dat je coax en UTP aan je tv aanwezig zijn. Beide kabels zijn nodig om tv te kijken via tv box of tv digirecorder.

Moest je 2 utp kabels liggen hebben kan je eventueel coax via utp gebruiken zodat je coax signaal via utp verzonden kan worden. je kan natuurlijk ook via de yelo app casten naar je tv, maar ik veronderstel dat je dat niet direct ziet zitten 🙂

Of je gebruikt een android box waar je de Telenet TV-app kan installeren zodat je daar ook tv kan hebben. Hier moet je wel een specifiek abonnement voor hebben. (https://www2.telenet.be/nl/ontdek/tv-app/)

Er zijn natuurlijk heel veel mogelijkheden, maar alles hangt af van wat je wil.

 


  KristofDW | Krak
  carpé diem.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.