24748
netweters
|
152280
antwoorden
|
20688
vragen
|
Hallo, kan ik mijn digicorder gewoon meenemen van adres a naar adres b
Als ik op adres b deze als 2e digicorder op het telenet netwerk aansluit. Werkt die dan?
Titel gewijzigd door Suzy (admin) | Vorige titel: Digicorder verhuizen
Opgelost! Ga naar oplossing.
@Fem007 die zal door telenet gelinkt moeten worden aan de modem van het 2de adres als je die daar wilt laten staan, als het voor enkele dagen is dan is dit mogelijk,
we hebben het hier toch over een digicorder en geen TV box van telenet hé, die laatste nieuwe 4K ontvanger ????
anders is dit een no go als je de telenet tv box verhuist omdat die aan je modem is gelinkt.
@Fem007 als je die van adres naar b meeneemt kan je enkel de opnames bekijken die erop staan. Moest je ook tv willen kijken gewoon digitaal zal je een verhuis moeten aanvragen voor je digicorder. Je decoder zal van adres a naar b verhuist worden bij Telenet.
@Fem007 Als er op adres b een actieve tv-aansluiting is, kan je zonder problemen live tv en opnames kijken. Je zal wel geen interactieve zaken kunnen doen: je kan dus niet verder dan 2 dagen in tvgids, geen programma's opvragen en moest je een extra zenderpakket zoals bijvoorbeeld Play More hebben zullen deze zenders na enkele dagen ook niet meer werken. De zenders die niet in een extra pakket zitten zal je gewoon kunnen blijven kijken.
Bovenstaande geldt enkel voor een digibox of digicorder. Bij een tvbox gaat dit inderdaad niet.
Dank je wel, er is inderdaad op adres b een actieve aansluiting.
vanavond eerste test 👍
@Fem007 Als het definitief is, dan vraag je best alsnog een verhuis aan.
Als je de digicorder gaat aansluiten op adres b heeft het geen zin om de utp-kabel in de digicorder te steken. Enkel de coax is voldoende, en dan natuurlijk de hdmi-kabel nog.