24750
netweters
|
152322
antwoorden
|
20691
vragen
|
Flikkerende witte pixels bij uitzendingen Canvas en Een.Â
Zijn er nog mensen die dit probleem ervaren ? Alle uitzendingen zijn goed behalve bij deze twee zenders. De witte pixels zijn ook te zien bij opnames.
Opgelost! Ga naar oplossing.
@Ex-Netweter, gaat het toevallig om pixels boven de ondertiteling? Want dit werd nagevraagd en dat probleem lijkt veroorzaakt te zijn bij VRT zelf. Als het om meerdere pixels gaat over het hele beeld, gaat jouw vraag over een ander probleem. 😉
Ze bevinden zich inderdaad dicht bij de ondertitels. Ze zijn ook niet altijd zichtbaar.Is dit probleem al doorgegeven aan de vrt ?
@Ex-Netweter, dan vermoed ik dat het over hetzelfde probleem gaat. Normaal geven onze TV engineers zulke problemen zeker door aan de aanbieder (in dit geval VRT). Hopelijk is het snel opgelost!
Heb het zelf ook al opgemerkt en dacht eerst dat het aan mijn ogen of aan de TV lag.
Dag Suzy, ik zie dat jullie nu eindelijk de ondertiteling hebben aangepast! Die koeien van letters vond ik zeer storend en heb jullie gevraagd daar werk van te maken.
Fijn dat jullie dit in orde hebben gebracht.
Het probleem is er nog steeds, heb gisteren eens goed gekeken en het gebeurt inderdaad enkel bij de ondertitels.
Officieel antwoord VRT
Is nog steeds zo blijkbaar 😞