Gelukkig Nieuwjaar!

Onze beste wensen voor iedereen! Hier blikken we even terug naar het afgelopen jaar en kijken we vooral ook uit naar een fantastisch 2026 met jullie op De Netweters.
Beantwoorden
Rednax
Freshman Beetjesweter
En we zijn vertrokken! De kop is eraf!

Zenderlijst DVB-C radio ontvanger

Hallo allemaal. Kan aan mij liggen, maar vind nergens een complete lijst van de radio zenders die te ontvangen zijn op de dvb-c radio ontvanger van Telenet. Zou deze voor mijn grootmoeder willen aanschaffen en deze luisterd graag naar Radio Maria. Is deze hiermee te ontvangen? Alvast bedankt voor de reactie. 

0 Likes
5 reacties
patrick37
Professional Superweter
Dat verdient een trofee! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou MVP, Most Valuable Poster!

@Rednax  er is wel een zenderlijst te vinden. Hier heb je er eentje die je kan bekijken:

https://www2.telenet.be/nl/klantenservice/zenderoverzicht-kabelabonnement-van-telenet/

Geef daar je postcode in en je bent vertrokken. 

Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Rednax
Freshman Beetjesweter
En we zijn vertrokken! De kop is eraf!

Radio Maria dus wel op digibox of corder te ontvangen maar niet op dvbc radio ontvanger 😔

0 Likes
patrick37
Professional Superweter
Dat verdient een trofee! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou MVP, Most Valuable Poster!

@Rednax  die kans is heel groot. Op een DAB+ is deze zender wel te ontvangen heb ik gezien dus dat is geen probleem maar niet via de weg die u wilt. 

Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
HansDo
Experienced Weetjesweter
Topicwurm! Dag van de Chocolade Verander-je-wachtwoord-dag Wereld gedichtendag

Ik denk dat het eenvoudiger is om een draagbare DAB+ radio te kopen.

Dan kan je de gewenste zenders opslaan bij de pre selecties. Momenteel is hier heel veel keuze

en zeer prijsvriendelijk.

Moaner
Professional Veelweter
Nieuwe TV-theek? WOW! Even demarreren... Een bus vol!