Beantwoorden
Pep
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! En we zijn vertrokken! It's your first party!

Zenderlijst niet aanpasbaar

Ik kijk boven zonder digibox maar dus nu wel digitaal. Enkel de zenders staan op rare nrs EEN op 131 VTM op 135. Ik heb een Medion tv maar kan de zenders niet aanpassen naar nieuwe nrs. Bewerking niet toegelaten zegt hij dan. Iemand een idee?

0 Likes
6 reacties
Janneke_Dust
Freshman Meesterweter
Berichten: 2247
Krak 2021 Krak 2022 Krak 2020 De slimste mens? Dat ben jij.

Zenderlijst niet aanpasbaar

Ge hebt waarschijnlijk een gewone digitale scan gedaan en geen Telenet fast scan.


Jean (Janneke Dust) | Krak
Hou het eenvoudig.
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Ex-Netweter
 

Zenderlijst niet aanpasbaar

@Pep 

Kijk je via het compact signaal of Telenet met een kaartje?

0 Likes
Pep
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! En we zijn vertrokken! It's your first party!

Zenderlijst niet aanpasbaar

niet met kaart

0 Likes
Ex-Netweter
 

Zenderlijst niet aanpasbaar

0 Likes
flip1953
Experienced Allesweter
Berichten: 1574
Champagne, lezer van het jaar! Applaus voor jezelf! Straf. Héél straf! Boek alvast het Sportpaleis!

Zenderlijst niet aanpasbaar


@Pep  schreef:

Ik kijk boven zonder digibox maar dus nu wel digitaal. Enkel de zenders staan op rare nrs EEN op 131 VTM op 135. Ik heb een Medion tv maar kan de zenders niet aanpassen naar nieuwe nrs. 


Je moet gewoon een nieuwe scan doen op het Compact Signaal.

Met een Medion TV lukt dat perfect, hoewel het soms wat zoeken is (de instellingen voor Telenet Compact Signaal staat niet voorgeprogrammeerd).

Dan krijg je een nummering van 1-22 + 55

 

zie link hierboven

0 Likes
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5175
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Zenderlijst niet aanpasbaar

Op een oudere Medion kon ik quasi niets instellen en had ook onmogelijke kanaal nummers plus beveiligde zenders. Ik heb dan maar kanaal per kanaal (van het compact signaal) ingesteld om zo een aanvaardbare nummering te bekomen. Op dat toestel kon ik wel kanalen beperkt verplaatsen.

0 Likes