24785
netweters
|
152662
antwoorden
|
20729
vragen
|
Toch 2 keer per week drukt mijn schoonmoeder te lang op 1 nummer.
Bv Ze wil zender nr 2 bekijken en drukt 222 en als er geen zender op dat nummer staat ist paniek.
Resultaat een telefoontje op eender welk uur wat ze moet doen en is in paniek!
Kan ik de niet gebruikte zendernummers blokkeren dat ze die niet meer vastloopt, tis een Digibox.
Gr,
Gaat niet werken denk ik, dan moet ze een pincode invoeren, gaat dan nog erger worden.
De zenders zijn al verplaatst naar haar goesting, maar dan kan ze alsnog een verkeerde zendernummer intoetsen.
@Borsalino kan je ze niet leren werken met de pijltjestoetsen omhoog en omlaag ????
@Master, ben al blij dat ze hare TV + Digibox kan aanzetten.............................
Dat was in het begin ook dikke miserie.
Ga het op papier typen als er wat misgaat wat ze dan moet doen.
Soms doet ze andere rare dingen en ik moet dan op afstand raden hoe het opgelost kan worden.
Neeje, te slecht beeld.
Madame wilt zelfs nen 4K TV heeft ze bij Vandenborre zien spelen en ze denkt dat ze thuis ook dat subliem beeld gaat hebben......................................geld teveel zekers .
TV met een kaartje? Eens ingesteld geen poespas meer. Dat is op de oude manier zappen van zenders met maar een afstandsbediening. Ze kan wel nog op een verkeerde zender terecht komen maar met de back knop z weer opgelost. En op mijne LG oled komen HD beelden wel heel schoon uit. Het moet nog geen 4K zijn. Kerstcadeautje voor uw schoonmoeder? Ze maken toch reclame dat het binnen 2 uur bij u thuis staat.
Bedankt mannen voor het meedenken.
Maar ze heeft al 2 digiboxen en daar kan ze eindelijk een beetje mee overweg.
Ga alle doemscenario's op papier zetten met wat ze moet doen.
We zien wel.
TV als kerstkadoke, ben Rockefeller niet he!