Beantwoorden
Freddieke
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Trick or treat? Yelo Play-app voor Windows? It's your eighth party! It's your fifth party!

aansluiting digibox op een ISP monitor

Kan ik mijn digibox aansluiten op ISP monitor?  In feite wordt de digibox niet herkend

0 Likes
4 reacties
Suzy
Community Manager
Berichten: 7390
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

aansluiting digibox op een ISP monitor

Iemand die @Freddieke hiermee kan verder helpen?


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7778
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

aansluiting digibox op een ISP monitor

Voor zover ik het bekijk:

Ondersteunde Providers

Volgende providers worden rechtstreeks ondersteund door ISP Monitor. Dit betekent dat ISP Monitor uw internetverbruik kan ophalen rechtstreeks vanop de servers van deze providers.

België

Telenet, Belgacom, Scarlet, Tele2, EDPnet, SurfADSL, BelCenter, Euphony, Chello, Dommel, Mobistar, dxADSL, Freedomnet

 

 

 

Uw internetverbruik wordt rechtstreeks opgehaald bij de provider want daarvoor moet je uw login en paswoord bij Telenet doorgeven. Dat wil zeggen dat een en ander geautomatiseerd gebeurt ipv  manueel naar mijn telenet te gaan.

Dat wil ook zeggen dat je geen verbruik van de afzonderlijke toestellen ziet en zeker al niet van je digibox. Vooral omdat je alleen maar verbruik hebt als je een film of programma bestelt. De film zelf komt via het dtv kanaal en niet via het internetkanaal.



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Freddieke
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Trick or treat? Yelo Play-app voor Windows? It's your eighth party! It's your fifth party!

aansluiting digibox op een ISP monitor

ik zal de vraag anders stellen. kan ik met een ISP monitor TV kijken met mijn digibox?

0 Likes
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7778
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

aansluiting digibox op een ISP monitor

Als ISP monitor een merk van schermen is dan kan je daar perfect een digibox op aansluiten via HDMI kabel. Dat is waarvoor een TV nu ook gebruikt wordt: als scherm voor de digibox/corder. Geluid via monitor boxen of aparte boxen. Je hebt nog altijd een coaxkabel nodig voor je TV verbinding.

Ik vind ISP enkel terug als software om uw netwerk te monitoren en dat heeft niets te maken met een digibox.



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes