24794
netweters
|
152722
antwoorden
|
20733
vragen
|
Mijn afstandsbediening digibox ( grijs kastje met groene en rode led bovenaan) is gevallen en hangt nu met superlijm aan mekaar.
De recorder werkt nog prima na 4 jaar en ik huur die. Waar kan ik zo'n afstandsbediening vinden ?
vg ,
Opgelost! Ga naar oplossing.
Bel even naar de klantendienst op 015 66 66 66. Zij gaan je dan doorverwijzen naar een telenetcenter en geven dat ook zo door.
Als je meteen naar een TNcenter zou gaan is de kans groot dat ze je vertellen dat je eerst naar de klantendienst moet bellen
@Wheng schreef:Als je meteen naar een TNcenter zou gaan is de kans groot dat ze je vertellen dat je eerst naar de klantendienst moet bellen
Mijn ervaring is toch dat als iets kapot is, dat je direct een nieuwe meekrijgt...
@BertXL schreef:
@Wheng schreef:Als je meteen naar een TNcenter zou gaan is de kans groot dat ze je vertellen dat je eerst naar de klantendienst moet bellen
Mijn ervaring is toch dat als iets kapot is, dat je direct een nieuwe meekrijgt...
Op voorwaarde dat je de oude defecte afstandsbediening op dat moment inlevert.
Als je de oude afstandsbediening niet bij de hand hebt, dan kan het 25 euro kosten.
Hangt een beetje af van de goodwill van het Center. In elk geval zal je een zwarte meekrijgen van het allerlaatste type. Gratis en voor niks.
Wie zei er daar ook weer dat Telenet niets doet voor bestaande klanten?
Ik vermoed dat ze ondertussen al duizenden AB's hebben omgeruild die half opgegeten waren door de hond des huizes.