24791
netweters
|
152699
antwoorden
|
20730
vragen
|
Na verhuis digicorder DC-AD1000 terug geinstalleerd. De adapter is weg. Is er een met een ronde voedingsplug met vier pinnen. Kan ik deze nog ergens vinden?
@Ex-Netweter als u naar een telenet center gaat heeft u een nieuwe voedingskabel. Maar misschien ineens de decoder omruilen ?
@Ex-Netweter schreef:Na verhuis digicorder DC-AD1000 terug geinstalleerd. De adapter is weg. Is er een met een ronde voedingsplug met vier pinnen. Kan ik deze nog ergens vinden?
Werkt dat ding nog? Deze toestellen worden toch al een 4-tal jaar niet meer ondersteund. In een Center hebben ze al lang geen voeding meer voor dat ding.
@Ex-Netweter
De DC-AD1000, is dat niet het SD model? Dat werkt toch niet meer dacht ik ... Heb er ooit een gekocht, heb hem kunnen naar het containerpark doen. Ik herinner mij dat tijdens de uitrolfase de alleroudste exemplaren onmiddellijk niet meer werkten, maar dat de exemplaren die pas recent verkocht waren nog enkele jaren konden werken. De mijne was daar niet bij, dus Adios Amigo ... jammer, want technisch scheelde er niks aan en had toch ook € 200 gekost ....
@Ex-Netweter
Ik heb dat hier nog liggen. Als je dat wil hebben krijg je er de digicorder nog bij.
De enige voorwaarde is dat ik er geen moeite moet voor doen om het bij u te krijgen.
Groeten
Hello louishufk, dat is vriendelijk. Ik woon in Hofstade (Aalst).
Groeten