24750
netweters
|
152322
antwoorden
|
20691
vragen
|
mijn digicorder is aangesloten op de TV. Mijn luidsprekers van de TV zelf zijn uitgeschakeld. Ik werk met een receiver. Het volume van mijn receiver moet hoog staan om van een goed geluid te kunnen genieten. De geluidsinstelling van mijn digicorder staat maximum. Als ik het volume van mijn receiver verhoog gaat dit samen met een licht gebrom. (het soort gebrom wanneer je het volume hoog zet zonder bron).
Ik wil van dit vervelend gebrom af. Kan iemand mij raad geven?
Over welke receiver gaat het en welke speakers, woofer, ... zijn aangesloten? Hoe heb je het geluid ingesteld: stereo, surround, ... ?
Als ik me niet vergis, dan kan ik op mijn eigen receiver (een museumstuk van 1997) ergens instellen wat de input level van elk aangesloten onderdeel is. Is die bij jou misschien wat te laag ingesteld voor de digicorder?
Dag Janneke, mijn receiver (voorversterker) is een NAD T175. Hij is met HDMI verbonden met de TV. Mijn digicorder is met HDMI verbonden met TV.
Mijn digicorder is niet rechtsreeks verbonden met de NAD T175.
Grts.
Hallo, mijn receiver (voorversterker) is een NAD T175 en is met HDMI verbonden met TV. Ik zal level checken.
Grts.
Hallo, gebruik je HDMI arc aansluiting op je tv ?