24748
netweters
|
152273
antwoorden
|
20687
vragen
|
Ik heb net een tweedehands digibox bijgekocht maar deze wil niet automatisch activeren.
Op de helpdesk geraak ik niet binnen.
Kan iemand van jullie deze activatie in orde brengen ?
Wij zijn geen Telenet medewerkers dus wij kunnen dat niet voor je doen.
Waarom geraak je niet binnen op de klantenservice?
Probeer te bellen naar 015 66 66 66
Of stuur een bericht op Facebook/twitter.
Toch binnen geraakt, digibox stond nog geregistreerd op naam van vorige eigenaar. Nu deze nog overhalen om naar Telenet te bellen.
Nieuwe digibox gaan halen, alles geprobeerd, nieuwe kabels gekocht, probleem blijft HD Copy Protction probleem, doe er wat telenet, 4e refurbished compenent Hd digicorder 5723Ben onderaan staat het nr 5723CX ????????????????????????????
Gewoon Hdmi kabel eens loskoppelen en terug insteken, meestal krijg je dan wel beeld hoor.
Is het nu opgelost ?
Hallo, technische dienst gebeld, komen vandaag langs, ik hoop dat het opgelost geraakt want digibox reageert nog niet, Alvast dank voor de tips,
Laat je weten wat de oplossing is? Ik heb echt al meermaals deze error op een TV gezien, na in- en uittrekken van de HDMI kabel is dit probleem dan verholpen...
Hallo, de digicorder die ik van het telecenter VanHove uit Wetteren als nieuw "zogezegd" was kapot meegegeven, nieuwe gekregen van eletrieker van Telenet, ik hoop dat dit bezoek niet op mijn factuur staat want dan is dit voor mij het allerlaatste Telenet bericht,
Alvast bedankt Community