Beantwoorden
lin_dr
Freshman Weetjeslezer
Berichten: 1
It's your ninth party! It's your eighth party! It's your fifth party! Pionier

hd copy protection probleem? Wat moeten wij doen?

HD copy protection probleem??? WAT moeten wij nu doen??? Verschillende malen gebeld, alle resets uitgevoerd, andere hdmi uitgangen getest! Naar een telenetcenter geweest om mijn digicorder "om te ruilen" enkel daar een software update uitgevoerd en gewoon terug mee naar huis gekregen! Nu terug hetzelfde probleem!!! Heb dan maar de scart uitgeprobeerd. Dan krijg ik beeld, maar ik kan niks opnemen, herbekijken, op pauze zetten, ik kan ook geen menu's bekijken en verder ook niet mijn tv-bakje gebruiken. Posten kan ik enkel verzetten door op plus of min CH te duwen!!! Ik betaal iedere maand voor digitale tv dit sleept al tien dagen aan! Wil iemand me helpen aub?

0 Likes
8 reacties
Niels
Professional Bijna Allesweter
Berichten: 860
Krak 2017 Krak 2018 Ere-Krak Krak 2019

hd copy protection probleem? Wat moeten wij doen?

Dag lin_dr,

 

Soms is het probleem ook opgelost met een andere HDMI kabel.

Echter lijkt het me de beste oplossing om nog eens terug te gaan naar het Telenet Center en vragen voor een omwisseling.

 

Met vriendelijke groeten.


  Niels | Ere-Krak
  The burden which is well borne becomes light – Ovidius
    Passend antwoord gekregen? Duid het aan als “oplossing”. Een like mag ook natuurlijk! Disclaimer
0 Likes
Area57
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 583
Applaus voor jezelf! Bye-bye Google, hello Yougle! Volop in the game! En wanneer slaap jij?

hd copy protection probleem? Wat moeten wij doen?

Steek de hdmi kabel eens in een andere hdmi ingang van uw tv-toestel. Bij voorkeur hdmi 1.

0 Likes
icetea1968
Professional Weetjesweter
Berichten: 41
It's your ninth party! On a roll... Nog geen reader's digest? :-) A born reader!

hd copy protection probleem? Wat moeten wij doen?

ooit hetzelfde voorgehad en toen de hdmi kabel zelf vervangen en was opgelost.

andere uitgangen, corders, resetten .... en alle andere acties hebben niet geholpen.

geen verklaring voor kunnen vinden en zag uiterlijk niets mis aan de kabel of de connectoren ervan

maar veranderen en was wel voorbij

Beebiese
Freshman Weetjeslezer
Berichten: 1
It's your fifth party! It's your fourth party! It's your seventh party! It's your third party!

hd copy protection probleem? Wat moeten wij doen?

Ik had gisteren ook dit probleem.  Nadat ik deze conversatie had gelezen heb ik mijn HDMI kabel van de digicorder  nagekeken . Blijkbaar was die door de bewegingen van de TV die aan een draaibeugel hangt een  beetje los gekomen. Ik heb de HDMI kabel terug goed op zijn plaats geduwd en het euvel was opgelost.

Dus geen nieuwe kabel nodig gehad. 

0 Likes
Cthulior
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
It's your fifth party! It's your fourth party! It's your seventh party! It's your third party!

hd copy protection probleem? Wat moeten wij doen?

Het zelfde probleem hier.
3 andere hdmi kabels, waaronder 1 neiuwe, geprobeerd en geen soelaas.
Geprobeerd om de firmware van de TV updaten, maar deze kan iet geupdated worden.
Dus geen TV kijken meer zeker, tenzij iemand een oplossing weet???

0 Likes
Arthur2
Experienced Meesterweter
Berichten: 3098
Krak 2017 Krak 2018 Ere-Krak Jij Netweters wikipedia!

hd copy protection probleem? Wat moeten wij doen?

@Cthulior

 

Best kan je je digicorder gaan omruilen in een Telenet center.

   Arthur2 | Ere-Krak
   Don’t comment bad code—rewrite it. – Brian Kernighan
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
MichelC
Freshman Weetjeslezer
Berichten: 1
It's your fifth party! Primeur! It's your fourth party! It's your seventh party!

hd copy protection probleem? Wat moeten wij doen?

Vandaag dit probleem meegemaakt.

Hoewel hdmi kabel correct ingeplugd was, toch eruit getrokken, weer ingestoken, en probleem onmiddelijk weg ...

il_canone
Experienced Beetjesweter
Berichten: 4
It's your fifth party! Primeur! It's your fourth party! It's your third party!

hd copy protection probleem? Wat moeten wij doen?

idem hier; "hdmi uit, hdmi in" en opgelost 🙂

bedankt!