De Netweters
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

hd copy protection probleem? Wat moeten wij doen?

Beantwoorden
Freshman Weetjeslezer
En we zijn vertrokken! It's your third party! It's your second party! It's your first party!

HD copy protection probleem??? WAT moeten wij nu doen??? Verschillende malen gebeld, alle resets uitgevoerd, andere hdmi uitgangen getest! Naar een telenetcenter geweest om mijn digicorder "om te ruilen" enkel daar een software update uitgevoerd en gewoon terug mee naar huis gekregen! Nu terug hetzelfde probleem!!! Heb dan maar de scart uitgeprobeerd. Dan krijg ik beeld, maar ik kan niks opnemen, herbekijken, op pauze zetten, ik kan ook geen menu's bekijken en verder ook niet mijn tv-bakje gebruiken. Posten kan ik enkel verzetten door op plus of min CH te duwen!!! Ik betaal iedere maand voor digitale tv dit sleept al tien dagen aan! Wil iemand me helpen aub?

0 Likes
8 reacties
Experienced Bijna Allesweter
Lees je nog iets anders? ;-) π-DAY! De 3 wijzen! Hoort wie klopt daar?

Dag lin_dr,

Soms is het probleem ook opgelost met een andere HDMI kabel.

Echter lijkt het me de beste oplossing om nog eens terug te gaan naar het Telenet Center en vragen voor een omwisseling.

Met vriendelijke groeten.

Niels | Krak
  The burden which is well borne becomes light – Ovidius
    Passend antwoord gekregen? Duid het aan als “oplossing”. Een like mag ook natuurlijk! Disclaimer
0 Likes
Freshman Bijna Allesweter
It's your fourth party! En we zijn vertrokken! Lees je nog iets anders? ;-) Lezersgoud. Respect!

Steek de hdmi kabel eens in een andere hdmi ingang van uw tv-toestel. Bij voorkeur hdmi 1.

0 Likes
Professional Weetjesweter
It's your fourth party! It's your third party! It's your second party! It's your first party!

ooit hetzelfde voorgehad en toen de hdmi kabel zelf vervangen en was opgelost.

andere uitgangen, corders, resetten .... en alle andere acties hebben niet geholpen.

geen verklaring voor kunnen vinden en zag uiterlijk niets mis aan de kabel of de connectoren ervan

maar veranderen en was wel voorbij

Freshman Weetjeslezer
It's your first party! It's your second party! Hallo! Welkom! De kop is eraf!

Ik had gisteren ook dit probleem.  Nadat ik deze conversatie had gelezen heb ik mijn HDMI kabel van de digicorder  nagekeken . Blijkbaar was die door de bewegingen van de TV die aan een draaibeugel hangt een  beetje los gekomen. Ik heb de HDMI kabel terug goed op zijn plaats geduwd en het euvel was opgelost.

Dus geen nieuwe kabel nodig gehad. 

0 Likes
Freshman Beetjesweter
It's your first party! Hallo! Welkom! De kop is eraf!

Het zelfde probleem hier.
3 andere hdmi kabels, waaronder 1 neiuwe, geprobeerd en geen soelaas.
Geprobeerd om de firmware van de TV updaten, maar deze kan iet geupdated worden.
Dus geen TV kijken meer zeker, tenzij iemand een oplossing weet???

0 Likes
Experienced Meesterweter
Jij Netweters wikipedia! It's your fourth party! De 3 wijzen! O dierbaar België..

@Cthulior

Best kan je je digicorder gaan omruilen in een Telenet center.

Principis | Krak

"Everyone knows that debugging is twice as hard as writing a program in the first place. So if you're as clever as you can be when you write it, how will you ever debug it?" – Brian Kernighan

Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes
Freshman Weetjeslezer
Primeur! It's your first party! Hallo! Welkom! De kop is eraf!

Vandaag dit probleem meegemaakt.

Hoewel hdmi kabel correct ingeplugd was, toch eruit getrokken, weer ingestoken, en probleem onmiddelijk weg ...

Experienced Beetjesweter
Primeur! Gelezen en goedgekeurd! Hi there! De kop is eraf!

idem hier; "hdmi uit, hdmi in" en opgelost 🙂

bedankt!