24748
netweters
|
152273
antwoorden
|
20687
vragen
|
Ik kan bij het rechtsreeks kijken naar een uitzending die niet meer tijdelijk onderbreken.
Hoe los ik dat probleem op?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Dag Ronaldus,
Dat klinkt niet zoals het hoort. Weet dat je voor technische support omtrent je nieuwe TV Box ook steeds terecht kunt via onze sociale media kanalen (Facebook en Twitter), alsook via het nummer 015/33.44.88.
We helpen je daar graag verder!
Groeten,
Valérie
@ValérieC u zal mij misschien ouderwets vinden, maar facebook is nu net iets wat ik heb buiten gegooid, heb mijn geboortejaar zelfs een eeuw terug gezet en dan ben ik er nog niet af, ik stel mij er wel vragen bij waarom jullie via juist die kanalen ondersteuning bieden en hier niet.
Jos
@Steven-E natuurlijk zelfs 3 en ik ben maar alleen, ik wou een punt maken dat ik niet terug op facebook ga om betere ondersteuning te krijgen, suikerberg weet al genoeg
@Ex-Netweter schreef:@Steven-E natuurlijk zelfs 3 en ik ben maar alleen, ik wou een punt maken dat ik niet terug op facebook ga om betere ondersteuning te krijgen, suikerberg weet al genoeg
Ik gebruik Facebook puur als een manier om events te plannen en uitgenodigd te worden en als digitaal vriendenboek. Facebook Messenger (aparte app) gebruik ik wel véél!
@m-jan20 ik geef u geen ongelijk, maar ik ben op een ouderdom laat ons zeggen uitbollen, da feesten is er voor mij niet meer bij.
Jos
Niets hielp. Digicorder werd omgeruild.