Hey,
Wanneer je wifi op andere toestellen in orde zijn ziet dat er wel goed uit. Het kan wel zijn dat uw tv toestel enkel 2.4ghz wifi ondersteund. Wanneer u de 2.4 en 5ghz gelijk heeft staan kan het zijn dat uw toestel steeds op 5 ghz wil verbinden terwijl dit niet lukt wat dit probleem kan geven.
Ik raad aan dit eens te testen.
Dit kan je aanpassen in mijn.telenet.be => onder internet ga je naar " je thuisnetwerk" => onder afbeelding van de modem "modem details" => "beveiliging" => hier een wifinetwerk uitschakelen => hier zie je dan je wifi naam bij 2.4 en 5ghz. Bij de wifinaam bij 5ghz schrijf je erachter 5ghz. Bijvoorbeeld Telenet-12345 5ghz. en dan opslaan.
Nu staat je 2.4 en 5ghz apart. Je moet wel met je tv dan verbinden met de wifi naam zonder de 5ghz.
Laat zeker weten of dit de oplossing is.
Grts
peggy