24756
netweters
|
152403
antwoorden
|
20700
vragen
|
Beste,
Waar kan ik men wachtwoord vinden op mijn telenet en instellingen vinden om mijn wifri op men smartphone terug te installeren heb men inlog gegevens van men vast netwerk al ettelijke keren proberen in te stellen maar dit lukt niet voor wifri op phone help aub vind het niet meer leuk vroeg was het vele malen simpeler om dit in te stellen graag ook uitleg hoe ik op men huawai SCL-L01 alles moet installeren vast netwerk geen probleem om in te stellen enkel wifri lukt niet HELP pls
Hoi
Ik heb een Samsung dus bij mij is het mogelijk iets anders.
Als je wilt verbinden met het netwerk krijg je een venster te zien waar je identiteit, anonieme identiteit en wachtwoord moet invullen.
Laat het veld 'anonieme identiteit' leeg.
Vul bij Identiteit je Mijn Telenet login in bv aa12345 of u12345 of ...
Bij wachtwoord moet je dan ook dat wachtwoord ingeven.
Pas voor de rest niet anders aan.
Je kan ook aanmelden met een e-mailadres als dat niet zou lukken.
wi-free kan enkel gebruikt worden op modems waarvan je toestel waarmee je verbinding probeert te maken de privé wifi naam en code niet kent.
dus niet proberen met wi-free te verbinden voor de 1ste maal op modem thuis of bij vrienden.
Verbinding maken met een wi-free buitenshuis en waarvan het wifi bereik voldoende is. dan inloggen met je Telenet Login en wachtwoord.
Mvg
Installeer TelenetMobile via Play Store, open het, meld je aan en vanaf dan maak je - in principe - automatisch verbinding als er een TelenetWiFree punt in de buurt is.
@Ex-Netweter schreef:wi-free kan enkel gebruikt worden op modems waarvan je toestel waarmee je verbinding probeert te maken de privé wifi naam en code niet kent.
dus niet proberen met wi-free te verbinden voor de 1ste maal op modem thuis of bij vrienden.
Het is wel zo dat bij automatisch inloggen eerst het gekende privénetwerk zal gebruikt worden.
Verbinding maken met een wi-free buitenshuis en waarvan het wifi bereik voldoende is. dan inloggen met je Telenet Login en wachtwoord.
Mvg
Klopt niet. Je kan perfect inloggen op de WiFree thuis. Je klikt WiFree aan als netwerk en dan zal je login en paswoord gevraagd worden. Voor klanten met de nieuwste Wigo versie is dat het e-mail adres en het bijhorend paswoord.
Anders de internetlogin (kleine letter+cijfers) en paswoord.