Beantwoorden
marijke1
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
En we zijn vertrokken! It's your first party!

smartphone instellen om gebruik te maken van wifri

Beste,

Waar kan ik men wachtwoord vinden op mijn telenet en instellingen vinden om mijn wifri op men smartphone terug te installeren heb men inlog gegevens van men vast netwerk al ettelijke keren proberen in te stellen maar dit lukt niet voor wifri op phone help aub vind het niet meer leuk vroeg was het vele malen simpeler om dit in te stellen graag ook uitleg hoe ik op men huawai SCL-L01 alles moet installeren vast netwerk geen probleem om in te stellen enkel wifri lukt niet HELP pls

0 Likes
5 reacties
Arthur2
Experienced Meesterweter
Berichten: 3098
Krak 2017 Krak 2018 Ere-Krak Jij Netweters wikipedia!

smartphone instellen om gebruik te maken van wifri

Hoi

 

Ik heb een Samsung dus bij mij is het mogelijk iets anders.

 

Als je wilt verbinden met het netwerk krijg je een venster te zien waar je identiteit, anonieme identiteit en wachtwoord moet invullen.

 

Laat het veld 'anonieme identiteit' leeg.

Vul bij Identiteit je Mijn Telenet login in bv aa12345 of u12345 of ...

Bij wachtwoord moet je dan ook dat wachtwoord ingeven.

 

Pas voor de rest niet anders aan.

Je kan ook aanmelden met een e-mailadres als dat niet zou lukken.

   Arthur2 | Ere-Krak
   Don’t comment bad code—rewrite it. – Brian Kernighan
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Rietveld
Professional Beetjesweter
Berichten: 7
Laat de zon in je hart! Leesbeest! Mooi, mooi! Leesclubje starten?

smartphone instellen om gebruik te maken van wifri

wi-free kan enkel gebruikt worden op modems waarvan je toestel waarmee je verbinding probeert te maken de privé wifi naam en code niet kent.

 

dus niet proberen met wi-free te verbinden voor de 1ste maal op modem thuis of bij vrienden.

 

Verbinding maken met een wi-free buitenshuis en waarvan het wifi bereik voldoende is. dan inloggen met je Telenet Login en wachtwoord.

 

Mvg

sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5240
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

smartphone instellen om gebruik te maken van wifri

Installeer TelenetMobile via Play Store, open het, meld je aan en vanaf dan maak je - in principe - automatisch verbinding als er een TelenetWiFree punt in de buurt is.


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7779
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

smartphone instellen om gebruik te maken van wifri


@Rietveld schreef:

wi-free kan enkel gebruikt worden op modems waarvan je toestel waarmee je verbinding probeert te maken de privé wifi naam en code niet kent.

 

dus niet proberen met wi-free te verbinden voor de 1ste maal op modem thuis of bij vrienden.

Het is wel zo dat bij automatisch inloggen  eerst het gekende privénetwerk zal gebruikt worden.

 

Verbinding maken met een wi-free buitenshuis en waarvan het wifi bereik voldoende is. dan inloggen met je Telenet Login en wachtwoord.

 

Mvg


Klopt niet. Je kan perfect inloggen op de WiFree thuis. Je klikt WiFree aan als netwerk en dan zal je login en paswoord gevraagd worden. Voor klanten met de nieuwste Wigo versie is dat het e-mail adres en het bijhorend paswoord.

Anders de internetlogin (kleine letter+cijfers) en  paswoord.



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
frencus
Freshman Beetjesweter
Berichten: 4
It's your fifth party! It's your fourth party! It's your third party! It's your second party!

smartphone instellen om gebruik te maken van wifri

 

 

0 Likes