Beantwoorden
ltjcarlito
Professional Beetjesweter
Berichten: 8
Mooi, mooi! Primeur! Pageturner! Gelezen en goedgekeurd!

verhuis digicorder opnames behouden

Beste
Wij zijn van plan om binnen een aantal maanden te verhuizen en zouden de digicorder die wij huren meenemen, alsook de digibox die ik zelf aangekocht heb.

Ik weet wat te doen om de verhuis te regelen, maar vraag me af of de opnames behouden zullen blijven op de digicorder enerzijds en anderzijds of ik de digibox ook terug zal moeten registreren op het nieuwe adres om interactief te kunnen gaan, of gebeurt dit automatisch bij aangeven van de verhuis?

dank alvast voor uw reactie

0 Likes
6 reacties
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5175
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

verhuis digicorder opnames behouden

Die toestellen zal je mee verhuizen. Vermits uw opnames op de Digicorder staan, verhuizen die uiteraard mee.

 

Uw verhuis regel je best zoals hier staat.

Bolletje
Professional Veelweter
Berichten: 378
Opgeruimd staat netjes! De race is begonnen! WOW! Lees je nog iets anders? ;-)

verhuis digicorder opnames behouden

De opnames staan op de harde schijf en blijven dus behouden

igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7734
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

verhuis digicorder opnames behouden

Zelfs mocht je de allernieuwste TVBox hebben blijf je uw opnames behouden vermits je uw ganse abonnement verhuist en alles op dezelfde naam blijft.

 



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Domi1963
Experienced Bijna Allesweter
Berichten: 759
Jij #DTV. Goed bezig! En wanneer slaap jij? JACKPOT! WOW!

verhuis digicorder opnames behouden

Opnames verdwijnen enkel op de digicorder als deze defect is. Stroom afhalen kan geen kwaad want zoals hier eerder vermeld staan Uw opnames op een HDD.Smiley Vrolijk

Never trust in Dust
ltjcarlito
Professional Beetjesweter
Berichten: 8
Mooi, mooi! Primeur! Pageturner! Gelezen en goedgekeurd!

verhuis digicorder opnames behouden

dank voor uw reactie. En wat met mijn aangekochte digibox? Opnieuw bellen naar Telenet na verhuis om terug interactief te laten zetten, of gebeurt dit automatisch?

0 Likes
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5175
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

verhuis digicorder opnames behouden

@ltjcarlito  Ook uw aangekochte digibox wordt samen verwerkt met uw gehuurde toestellen. Je moet hiervoor niet extra te bellen.

Al uw geregistreerde toestellen blijven geregstreerd en verhuizen mee.