Beantwoorden
Sieben563
Freshman Meerweter
Berichten: 56
Smile! Goed bezig! π-DAY! O dierbaar België..

1 Wifi netwerk maken

Hallo allemaal

 

Ik heb thuis 1 router en 1AC point van telenet staan die beide en andere naam en w8w hebben dan mijn hoofdnetwerk van mijn modem. Ik zou dit eigenlijk graag aanpassen omdat dit eigenlijk helemaal niet handig is en het dus veel handiger is als alles hetzelfde zou heten en ik dus 1 netwerk zou hebben. Nu is mijn vraag dus wat moet ik juist in de  instellingen bij mijn telenet aanpassen om dit waar te maken?

Dan heb ik nog 1 vraagje ik heb thuis nog de oude d-link Dir 615 router staan van telenet, met wat zou ik deze vervangen? Want ik krijg aan mijn modem 230 mb/s maar aan de router in de bureau die verbonden is met een utp kabel aan de modem krijg ik maar rond de 90 mb/s wat eigenlijk ook nog steeds goed is maar er zit toch wel een zeer groot verlies op vind ik zelf.

Ik zag ook dat telenet een nieuwe AC point heeft uitgebracht van welk merk en welk model is dit?

 

Alvast bedankt

30 reacties
Arthur2
Experienced Meesterweter
Berichten: 3098
Krak 2017 Krak 2018 Ere-Krak Jij Netweters wikipedia!

1 Wifi netwerk maken

@sb

 

Geen idee, ik word er gek van... Als je nu van openbaar naar thuisnetwerk wilt veranderen moet je eerst via netwerkcentrum zoeken naar apparaten om dan op die gele balk te klikken dat dat niet gaat omdat het openbaar is en dan op thuisnetwerk te zetten. Het is gewoon onhandig en vervelend.

 

Al vind ik Windows 10 algemeen wel fantastisch.

   Arthur2 | Ere-Krak
   Don’t comment bad code—rewrite it. – Brian Kernighan
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes