|
26.737
netweters
|
166.291
antwoorden
|
|
22.303
vragen
|
Ik wil graag een beveiligingscamera hangen op een plaats zonder wifi maar toch wil ik live soms meekijken.
Mijn enige optie zou dan een beveiligingscamera met datasim zijn.
Er zijn er meer dan genoeg online beschikbaar maar velen daarvan willen dat je hun eigen (soms ingebouwde) sim gebruikt en daar een abonnement op neemt.
Er zijn er ook genoeg die een externe datasim ondersteunen maar het is niet duidelijk of die een telenet datasim ondersteunen.
Heeft iemand hier ervaring mee en kan die mij een camera aanraden die werkt met een datasim van telenet?
Alvast bedankt.
Hey,
wat je eventueel zou kunnen doen is een 4/5g router/modem kopen die een wifi signaal kan uitzenden, en die in de buurt van uw camera plaatsen (kost grofweg 100 euro).
Meestal zijn die universeel en kan eender welke simkaart daar in.
Groetjes en succes
Hey
Dat is zeker geen slecht idee. De datasim van telenet in die 4g modem en dan gewoon een wifi camera kopen.
Alleen vraag ik me af of elke modem compatibel is met zo een telenet datasim.
Ik zie dat telenet zelf een minimodem heeft maar vind hem niet in de webshop. Iemand hier meer info over?
Bedankt.
Hey,
verbeter me als ik hier fout zit, maar jij hebt het denk ik over die LTE backup modem?
Degene die eruit ziet als een witte prullenbak?
Dat is niet iets wat je zomaar kan krijgen, als ik niet verkeerd ben kan je die enkel krijgen als je business klant bent (en zelfs dan zijn ze zeer selectief in wanneer ze werken).
Beste wat je kan doen is een gewone universele kopen (ja dit werkt 100% met een telenet simkaart).
Groetjes
@NonkelLuc schreef:Alleen vraag ik me af of elke modem compatibel is met zo een telenet datasim.
Ik zie dat telenet zelf een minimodem heeft maar vind hem niet in de webshop. Iemand hier meer info over?
Bedankt.
Telenet verkoopt tegenwoordig deze:
Huawei 5G Pocket WiFi Router E6888-982
Maar in principe zou elk Europees model met 4G/5G ondersteuning moeten werken.