Beantwoorden
AVS16
Freshman Weetjeslezer
Berichten: 1
En we zijn vertrokken!

AVG verwijderen als Safespot actief is?

Ik ben overgestapt van Wigo naar OneUp. Daar zit SafeSpot bij. Dien ik nu AVG (virusbeveiliging) te verwijderen op mijn pc? Mogelijk werken beide programma's elkaar tegen en zorgen ze dan voor het vastlopen van mijn pc. 

 

Titel gewijzigd door Lieselot91 (mod) | Vorige titel: Safespot versus AVG

Tags (3)
0 Likes
2 reacties
JarneD
Freshman Meerweter
Berichten: 76
Een bus vol! Warming up? Al 25 duimen! Goed bezig!

AVG verwijderen als Safespot actief is?

Inderdaad, best AVG verwijderen zodat ze geen conflict met elkaar geven.

Je kan de Safespot software ook op je PC zetten, maar eigenlijk is dat vooral monitoring. Safespot wordt op de modem geïnstalleerd dus je bent sowieso 99,99% beveiligd op die manier 🙂

patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5851
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

AVG verwijderen als Safespot actief is?

@AVS16  

Als je besluit de safespot+ te gaan gebruiken dien je inderdaad je oude antivirus programma te verwijderen. Het zal er niet voor zorgen dat je pc vastloopt maar wel dat de twee virus programma's een conflict gaan krijgen met elkaar. Bij installatie van safespot op je pc zal er ook gevraagd worden dat je AVG verwijderd kan worden. Als je dan nee antwoord zal safespot dus niet op je pc geïnstalleerd worden. 

 

Dus samen genomen je oude virus programma dient verwijderd te worden voor het gebruik van safespot op je pc. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.