24789
netweters
|
152696
antwoorden
|
20730
vragen
|
Weet iemand of Telenet ook een speciaal aanbod heeft voor nieuwbouwers of verhuizers zoals bijvoorbeeld Proximus die 1 jaar gratis Familus geeft via de bouwpromotor?
Ik heb een email gestuurd naar Telenet met een kopie van de Proximus aanbieding maar ik heb nog geen reaktie gehad. Dus hoogstwaarschijnlijk hebben ze geen antwoord hierop en neem ik het aanbod van Proximus voor 1 jaar gratis Familus aan (met de kans om daarna bij Proximus te blijven).
@Ex-Netweter schreef:
Ik heb een email gestuurd naar Telenet met een kopie van de Proximus aanbieding maar ik heb nog geen reaktie gehad. Dus hoogstwaarschijnlijk hebben ze geen antwoord hierop en neem ik het aanbod van Proximus voor 1 jaar gratis Familus aan (met de kans om daarna bij Proximus te blijven).
Het kan tot 2 werkdagen duren voordat je antwoord krijgt, langer zou het niet mogen innemen. Stuur anders eens een berichtje via Facebook of Twitter? Dan nemen onze collega's daar graag je gegevens en je e-mail er eens bij.
Proximus heeft bij ons in de appartementsblok daar veel klanten mee binnengehaald. Ik ben bij Telenet gebleven, vanwege mijn business maar velen vonden het een mooi aanbod om 1 jaar gratis het Familus pakket te krijgen en zijn overgestapt.
Telenet mag nog altijd een tegenbod doen (met terugwerkende kracht )
Telenet heeft een gelijkaardig aanbod. Het is de bouwheer van de appartementen/verkaveling die daarvoor telenet moet contacteren. Via de gewone klantendienst of de business klantendienst kunnen ze dan een overeenkomst sluiten. Het komt er dan vooral op aan dat de bouwheer alle dropkabels klaar legt om aan te sluiten zodat de eventuele klant van het aanbod kan genieten zonder nog eens weken te moeten wachten tot de individuele graafwerken gebeuren.