Beantwoorden
Ex-Netweter

Aanbod voor nieuwbouwers / verhuizers

Weet iemand of Telenet ook een speciaal aanbod heeft voor nieuwbouwers of verhuizers zoals bijvoorbeeld Proximus die 1 jaar gratis Familus geeft via de bouwpromotor?

0 Likes
7 reacties
Wheng
Professional Allesweter
Jij alziend oog. ;-) Krak 2018 Ere-Krak Krak 2021

Het zou kunnen  als Proximus zoiets doet via bouwpromotoren dat Telenet dat ook doet. Je (of de bouwpromoter) vraagt dit best na via de klantendienst of in een telenetcenter.

Wheng | Krak
    Everyone is wise until he speaks.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Tag away, my dear! TAGGING MASTER! Professional organizer! Krak 2017

Hiervoor neem je beter telefonisch contact op via het nummer 015 666 666 of via Facebook of Twitter.

Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
Ex-Netweter

Ik heb een email gestuurd naar Telenet met een kopie van de Proximus aanbieding maar ik heb nog geen reaktie gehad. Dus hoogstwaarschijnlijk hebben ze geen antwoord hierop en neem ik het aanbod van Proximus voor 1 jaar gratis Familus aan (met de kans om daarna bij Proximus te blijven).

0 Likes
Wheng
Professional Allesweter
Jij alziend oog. ;-) Krak 2018 Ere-Krak Krak 2021

Wel raar dat ze niet antwoorden.  Wanneer heb je het hen gestuurd? 

Wheng | Krak
    Everyone is wise until he speaks.
0 Likes
Suzy
Community Manager
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! Tag away, my dear! TAGGING MASTER!

@Ex-Netweter schreef:

Ik heb een email gestuurd naar Telenet met een kopie van de Proximus aanbieding maar ik heb nog geen reaktie gehad. Dus hoogstwaarschijnlijk hebben ze geen antwoord hierop en neem ik het aanbod van Proximus voor 1 jaar gratis Familus aan (met de kans om daarna bij Proximus te blijven).

Het kan tot 2 werkdagen duren voordat je antwoord krijgt, langer zou het niet mogen innemen. Stuur anders eens een berichtje via Facebook of Twitter? Dan nemen onze collega's daar graag je gegevens en je e-mail er eens bij.

https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager

0 Likes
BertXL
Professional Bijna Allesweter
Krak 2017 Krak 2018 Ere-Krak Krak 2019

Proximus heeft bij ons in de appartementsblok daar veel klanten mee binnengehaald. Ik ben bij Telenet gebleven, vanwege mijn business maar velen vonden het een mooi aanbod om 1 jaar gratis het Familus pakket te krijgen en zijn overgestapt.

Telenet mag nog altijd een tegenbod doen (met terugwerkende kracht Man Vrolijk)

BertXL | Ere-Krak
When nothing goes right, go left!
0 Likes
igvfer
Professional Superweter
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Topic held(in)! Een echt antwoordkanon jij!

Telenet heeft een gelijkaardig aanbod. Het is de bouwheer van de appartementen/verkaveling die daarvoor telenet moet contacteren. Via de gewone klantendienst of de business klantendienst kunnen ze dan een overeenkomst sluiten. Het komt er dan vooral op aan dat de bouwheer alle dropkabels klaar legt om aan te sluiten zodat de eventuele klant van het aanbod kan genieten zonder nog eens weken te moeten wachten tot de individuele graafwerken gebeuren.

Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
0 Likes