24770
netweters
|
152559
antwoorden
|
20720
vragen
|
Vandaag overgeschakeld...
Er werd me gezegd dat het de nieuwe modem was maar dit was niet het geval. Naar het Telenet Center geweest en modem switch naar de Docsis 3.1 uitgevoerd.
Geinstalleerd en toen ging het mis... Self starter lukt niet en moest telefonisch contact opnemen...
Een aantal zaken geverifieerd maar kreeg te horen dat ik ten minste tot morgenmiddag moest wachten en dat de achterliggende diensten niet meer aan het werk waren...
Lijkt dus exact dezelfde situatie als in deze thread... https://www.netweters.be/t5/Instellingen-software-hardware/Nieuwe-docsis-3-1-modem-zonder-wifi/td-p/...
Niet meteen een vlotte overgang dus maar zal dus wachten worden en morgen rond bellen om het geactiveerd te krijgen... maar een mens moet ook nog werken...
Tips on dit zo snel mogelijk opgelost te krijgen zijn welkom!
Opgelost! Ga naar oplossing.
Is blijkbaar een beetje afhankelijk wie je aan de lijn hebt...
Een tweede maal gebeld en deze persoon heeft via de achterliggende diensten de modem kunnen laten activeren.
Dus ik kan de stelling "niet zo'n vlotte overgang" een beetje bijstellen. Activatie met een paar hick-ups. Of misschien had ik geluk om snel de correcte persoon aan de lijn te hebben...
Nooit te snel opgeven ... blijven aandringen.
Niet iedereen heeft dezelfde kennis.😉