Beantwoorden
XTbe
Professional Meerweter
Berichten: 123
Een bus vol! Warming up? BINGO! De volle 100!

Activatie nieuwe Docsis 3.1....

Vandaag overgeschakeld... 

 

Er werd me gezegd dat het de nieuwe modem was maar dit was niet het geval. Naar het Telenet Center geweest en modem switch naar de Docsis 3.1 uitgevoerd. 

Geinstalleerd en toen ging het mis... Self starter lukt niet en moest telefonisch contact opnemen...

 

Een aantal zaken geverifieerd maar kreeg te horen dat ik ten minste tot morgenmiddag moest wachten en dat de achterliggende diensten niet meer aan het werk waren...

 

Lijkt dus exact dezelfde situatie als in deze thread... https://www.netweters.be/t5/Instellingen-software-hardware/Nieuwe-docsis-3-1-modem-zonder-wifi/td-p/...

 

Niet meteen een vlotte overgang dus maar zal dus wachten worden en morgen rond bellen om het geactiveerd te krijgen... maar een mens moet ook nog werken...

 

Tips on dit zo snel mogelijk opgelost te krijgen zijn welkom!

0 Likes
4 reacties
XTbe
Professional Meerweter
Berichten: 123
Een bus vol! Warming up? BINGO! De volle 100!

Activatie nieuwe Docsis 3.1....

Is blijkbaar een beetje afhankelijk wie je aan de lijn hebt...

 

Een tweede maal gebeld en deze persoon heeft via de achterliggende diensten de modem kunnen laten activeren. 

 

Dus ik kan de stelling "niet zo'n vlotte overgang" een beetje bijstellen. Activatie met een paar hick-ups. Of misschien had ik geluk om snel de correcte persoon aan de lijn te hebben...

Sjekke
Experienced Meerweter
Berichten: 110
BINGO! De volle 100! Al 25 duimen! Goed bezig!

Activatie nieuwe Docsis 3.1....

Nooit te snel opgeven ... blijven aandringen.

Steven-E
Freshman Meesterweter
Berichten: 2584
Jij bent geliefd! Jij bent een pro! Krak 2021 Krak 2022

Activatie nieuwe Docsis 3.1....

Dat was mijn ervaring ook bij de modemactivatie. Allemaal brave mensen bij Telenet, maar aan de ene heb je meer dan aan de andere 😉


  Steven-E | Krak
  Ik wil groot zijn in iets kleins
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Domi1963
Experienced Bijna Allesweter
Berichten: 759
Jij #DTV. Goed bezig! En wanneer slaap jij? JACKPOT! WOW!

Activatie nieuwe Docsis 3.1....

Niet iedereen heeft dezelfde kennis.😉

Never trust in Dust
0 Likes