Beantwoorden
Moosjer
Freshman Weetjeslezer
En we zijn vertrokken!

Airflow-app casten lukt niet

Beste, ik heb de Airflow app aangekocht en geïnstalleerd op mijn Windows 10 machine. Casten blijkt echter niet te werken, noch via Airplay noch via Chrome Cast.

Nog iemand die hetzelfde voorheeft? 

Krijg deze error: Airflow has started playback on Woonkamer but it did not get any request for video data.

Contact opgenomen met Airflow en antwoord gekregen:

if you don't have any response on your phone while it is connected to your local network, it usually means that a firewall software (system or third party) is blocking access from other devices. When Airflow is blocked from serving HTTP request and no device can connect to it, it can't really work.

Kan dit iets zijn wat Telenet tegenhoudt? Lijkt me vreemd want casten van Netflix lukt bvb wel.

Vriendelijke groeten, Lieven Cardoen

Titel aangepast door Bjarne (Mod) | Originele titel: Airflow Cast Probleem

0 Likes
2 reacties
WG94
Freshman Meesterweter
PhD in problem solving! Jij bent geliefd! De nieuwe Einstein! De slimste mens? Dat ben jij.

"Woonkamer" is een Chromecast? Vraag het even na aangezien je spreekt over zowel AirPlay als Chromecast.

Het lijkt me weinig waarschinlijk dat Telenet dit (binnen je eigen netwerk) zal blokkeren.

Heb je de firewall instellingen van Windows (of een andere firewall op je computer) al eens nagekeken?

WG94 | Krak
  Mistakes are proof that you are trying
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
patrick37
Professional Superweter
Dat verdient een trofee! Een echt antwoordkanon jij! MVP, Most Valuable Poster! Jij alziend oog. ;-)

@Moosjer 

Maar wat wil je dan casten ? je spreekt over Netflix dat dit wel lukt je vermeld er enkel niet bij wat je voor de rest wil casten. En is dit naar een tv ? 

Je cast dan ook via een pc maar als je via een gsm toestel gaat lukt dit dan wel ? 

Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes