Constant timeouts bij games
Hoi
Laatste tijd heel veel last van timeouts, connectie die ik verlies met bepaalde gameservers.
Dacht persoonlijk eerst dat het aan het spel GTA ging liggen maar heb het op alle andere games waar ik online multiplayer op speel. Dus op externe servers.
Qua internet en snelheid is er zeker geen probleem. Ik haal volle snelheid en zie nergens verder problemen.
Alleen in de games. Telkense als ik ergens inzit geeft ie op random momenten een timeout. En vlieg je uit het spel. Kan je weer lekker gaan opnieuw opstarten.
Telenet heeft al gekeken en vind niks verkeerd op de lijn. Gisteren ook gloednieuwe modem gekregen. Nog steeds hetzelfde probleem.
Iemand die misschien een oplossing zou weten voor dit probleem. Verder is er qua internet echt niks mis.
Stappen al ondernomen:
2x technieker met nieuwe modem
Volledig nieuwe computer
Alles gereset qua instellingen.
De enigste oplossing tot nu toe is via een 4G router op een simkaart. Daar heb ik het probleem niet. Maarja dat kan zo niet blijven 😄 En tis van de concurrentie 😞 Dus liever niet. Redelijk blij van het internet bij telenet. Alleen deze problemen vreet ik men toetsenbord bijna op.
Moment dat ik connecteer via de UTP naar men Telenet netwerk is het bingo.
- Labels:
-
gaming