24768
netweters
|
152540
antwoorden
|
20718
vragen
|
Hallo,
ik heb een F@ST3896LG-TN met 1 pod en ik alles werkt naar behoren.
Nu kijk ik in mijntelenet en zie bij geavanceerde instellingen het volgende (zie foto). Waar het rode kadertje is, was vroeger gewoon een grijs veld zonder cijfer. Nu staat er 0 en een foutmelding. Ik heb de 0 proberen verwijderen en blank gelaten en proberen opslaan maar lukt niet om te veranderen.
Mijn aansluiting modem is momenteel enkel een lan rechtstreekse naar desktop
bedankt alvast
groeten
Milo
Titel gewijzigd door Christof (mod) | Vorige titel: Dmz adres in Mijn Telenet
Titel gewijzigd door Bjarne (mod) | Vorige titel: DMZ-adres in MyTelenet
Heb het zelfde probleem, waarschijnllijk een bug?
Ja, het is een bug. Ik heb wat zitten lezen en hij sleept al even aan ook. Ik ben erop uitgekomen toen ik wou port forwarden en dat ook niet lukte. Echt jammer dit. Zo moeilijk kan het toch niet zijn om dit op te lossen zou je denken? Er zijn dus mensen die hun modems omwisselen omwille van deze problemen, hè. Dat kan voor Telenet zelf toch ook niet de meest efficiënte manier van werken zijn?
Heb vandaag gehoord van Telenet dat je dat moet leeg laten. Pas dan kan je 'wijzigen' zien en bevestigen. Wijzigen is eigenlijk 'opslaan' om het gemakkelijk te maken.
Bij mij gaat de portforwarding niet. Als je deze invult en 'wijzigen' indrukt krijg je de foutmelding 'oeps ....probeer later'. Triestig dat nieuwe programma's niet getest worden....
Dat eerste werkt ook niet, hoor. Het enige verschil is dat je die balk krijgt om zogezegd je wijzigingen op te slaan en daarna even kort een animatie met "Bedankt voor je geduld!" en dan komt al snel de "Oeps, er ging iets mis. Probeer later opnieuw."-melding weer.