24748
netweters
|
152289
antwoorden
|
20688
vragen
|
Van 150 GB naar 200 GB per maand.
Fijn dat Telenet toch naar feedback van klanten luistert 😉
@Niels schreef:Van 150 GB naar 200 GB per maand.
Fijn dat Telenet toch naar feedback van klanten luistert 😉
Hebben ze daar 28 uren voor nodig gehad
.Voor de rest zie ik nergens verschil.
@Niels schreef:Van 150 GB naar 200 GB per maand.
Fijn dat Telenet toch naar feedback van klanten luistert 😉
Hoe lang zou het duren alvorens het weer niet goed (genoeg) is?
@MarcVIM schreef:Hoe lang zou het duren alvorens het weer niet goed (genoeg) is?
Voor Whop minder dan 'n jaar,Telenet zegt zelf dat de volume's met de tijd enorm toenemen
Grote gezinnen allemaal? Anders weet ik niet wat jullie met al die Gigabytes doen. 30 films van 1.5 uur op een maand is 250 GB. Dat is elke dag 1.5 uur kijkplezier. Dan nog wat anders computeren. Hebben jullie dan nog tijd om te gaan werken, te moederen, een pintje te gaan drinken, naar muziek te luisteren, in de tuin te werken enz. Grapje hoor....Maar ik stel me toch vragen.
Waarom bied Ziggo in Nederland wel onbeperkt volume aan en Telenet hier niet.
We zitten toch allebei onder Liberty global over coax.
Waarom bieden die wel hun klanten hogere upspeed aan,en nog beterkoop ook
@Arthur2 schreef:
@igvfer ik heb geen idee wat die mensen doen. 😛
Ik heb veel nodig maar dat is omdat wij een bedrijf thuis hebben en omdat ik vaak video's en andere dingen moet up/downloaden.
Als je een bedrijfje hebt dan zou ik toch overwegen om Fluo te nemen. Dan heb je direct 2 TB en een stuk meer bedrijfszekerheid. Bij zware belasting op het net worden de business abonnementen voor getrokken. Dat is een van de verklaringen voor het prijsverschil.