Beste,
Momenteel ben ik bezig geweest met volgend schema:

Om dit op een juiste manier tot stand te brengen heb ik gewerkt via bridging. Mijn netwerk leek optimaal te werken gisteren maar vandaag had ik plots bekabeld en via wifi geen enkel signaal meer. Ik heb mijn UTP kabel van mijn 'hoofddesktop' dus weer even rechtstreeks in de telenet modem gestoken maar ik zou dit liever op de andere manier doen.
Nu vraag ik mij af waarom dit zo ineens kan? Ik merkte wel op dat de telenet acces points niet het witte streepje hadden zoals ze wel hebben als je ze rechtstreeks in de telenet modem steekt. Aangezien dit gewoon acces points zijn (of is dit niet zo?) moet deze opstelling toch mogelijk zijn?
De reden waarom ik mijn netgear onmiddelijk na de modem van telenet wil hebben is omdat ik graag met deze interface werk ipv mijntelenet en ik veel meer instellingen kan beheren. Ook kan ik zo makkelijk een guest netwerk opzetten etc. Ik denk dat de meeste voordelen wel geweten zijn van een eigen router na de modem van de provider..
Graag had ik dus wat meer info gehad over de manier waarop ik dit best kan opzetten..
Alvast bedankt voor alle hulp.