Beantwoorden
giljom
Experienced Beetjesweter
Berichten: 3
Pionier It's your seventh party! It's your second party! Gelezen en goedgekeurd!

Eigen website maken

Ik wil een simpele eigen website maken, hoe moet ik te werk gaan en wat kost dat, hoe begin ik er aan, ik ben een totale leek

Graag uw hulp

0 Likes
18 reacties
Yannick_
Professional Weetjesweter
Berichten: 56
My smart Valentine Trick or treat? Goed bezig! All I want for X-mas is YOU

Eigen website maken

Even een bump Giljom, zijn er die kunnen helpen?

Yannick

Kids today with techno music. You should enjoy the classics, like Hasselhoff. ~Reinhardt | Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes
MS
Freshman Weetjesweter
Berichten: 17
Dat loopt vlotjes. Jij bent af! Twee handen vol! It's your eighth party!

Eigen website maken

http://www.w3schools.com/ is the place to go

0 Likes
Sjaakie
Freshman Meerweter
Berichten: 54
Even demarreren... Warming up? De vlam zit erin. Alles op zijn plek!

Eigen website maken

Beste Giljom,

Hier staat het duidelijk stap voor stap uitgelegd in het Nederlands  http://www.seniorennet.be/Pages/Thuis_op_internet/cursus_website/cursus_website.php

Veel succes en als het lukt, laat maar iets weten dan kan ik eens een kijkje nemen.

Zelf werk ik met het gratis programma van Microsoft "SharePoint Designer" en dit werkt als wysiwyg, dit betekent What you see is what you get, dus in het Nederlands wat je ziet is wat je krijgt en ik werk met een website met Frames, waar je zelf de indeling van kan bepalen aan de hand van de voorgelegde sjablonen, dit werkt gemakkelijk voor iemand die pas begint en je kan steeds nieuwe pagina's toevoegen die je steeds een andere naam geeft en in je inhoud maak je een link naar de pagina.

Je noemt de bovenkant bijvoorbeeld "kop" en de linkse kant met je inhoud, die noem je "inhoud" en je eerste pagina die noem je "home"