Beantwoorden
Dragon_Racing
Freshman Meerweter
Topicwurm! Goed bezig! Wereld gedichtendag Complimentendag

F@ST3896LG-TN compatibel met Access Point?

Ik heb hier al iets meer dan 2 jaar een Access Point (wifi booster) van Telenet liggen die ik gratis huur.  De AP7465CE-TN (die witte mini modem look)

c1914a9d-0e6d-4c4c-a860-8ae36d089be6.png

 Deze is nog nooit geinstalleerd geweest (steekt nog steeds mooi ingepakt in de doos) omdat ik later in dat jaar dat ik deze genomen had, overgestapt ben op de F@ST3896LG-TN modem met de bedoeling toen eens de 360 pods te gebruiken ( was toen 3 maanden gratis proberen, maar de 360 pod deed meer slecht dan goed)

Ik had wel gelezen dat als men bij de F@ST3896LG-TN de 360 pods gebruikt men dat wit access point niet tesamen kon gebruiken.

Maar als men geen gebruik maakt van de 360 pods...   Kan men dan wel het witte access point gebruiken  (AP7465CE-TN) of niet?

Titel gewijzigd door Christof (mod) | Vorige titel: Werken beide toestellen met elkaar?

3 reacties
WG94
Freshman Meesterweter
PhD in problem solving! Jij bent geliefd! De nieuwe Einstein! PS: 2500 posts. Indrukwekkend!

Ja F@ST3896LG-TN is compatibel met Telenet WiFi boosters en Access Points, dus ook AP7465CE-TN. Inderdaad op voorwaarde dat je geen gebruik maakt van de 360 Pods

WG94 | Krak
  Mistakes are proof that you are trying
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
FVDM
Experienced Veelweter
Lees je nog iets anders? ;-) WOW! De magic number! Lezersgoud. Respect!

De AP7465CE-TN werkt bij mij feilloos in combinatie met F@ST3896LG-TN zonder 360 pods.

Peter78
Freshman Veelweter
Full speed writing! Lezersgoud. Respect! Topicvreter! BINGO!

@Dragon_Racing  schreef:

Ik heb hier al iets meer dan 2 jaar een Access Point (wifi booster) van Telenet liggen die ik gratis huur.  De AP7465CE-TN (die witte mini modem look)

c1914a9d-0e6d-4c4c-a860-8ae36d089be6.png

 Deze is nog nooit geinstalleerd geweest (steekt nog steeds mooi ingepakt in de doos) omdat ik later in dat jaar dat ik deze genomen had, overgestapt ben op de F@ST3896LG-TN modem met de bedoeling toen eens de 360 pods te gebruiken ( was toen 3 maanden gratis proberen, maar de 360 pod deed meer slecht dan goed)

Ik had wel gelezen dat als men bij de F@ST3896LG-TN de 360 pods gebruikt men dat wit access point niet tesamen kon gebruiken.

Maar als men geen gebruik maakt van de 360 pods...   Kan men dan wel het witte access point gebruiken  (AP7465CE-TN) of niet?

Titel gewijzigd door Christof (mod) | Vorige titel: Werken beide toestellen met elkaar?

@Dragon_Racing het enige da je nu wel zal hebben is een overlapping van wifi 5 en wifi 6, voor de rest zal da idd perfect werken.