41216
netweters
|
17781
gesprekken
|
19210
vragen
|
Hallo,
mijn site www.hanzilla.be welke geforward is naar users.telenet.be/hanzilla ligt al weken plat! Na reeds contact opgenomen te hebben met cloudsupport en ook gebeld te hebben met 015/666666 krijgen ik doodleuk te horen dat er geen site geupload is op de server, no file found! De site is altijd online geweest, en nu is die site zomaar in het niets verdwenen! Bovendien heb ik al jaren hetzelfde FTP account, maar dit blijkt nu ook niet meer te werken. Bij Telenet kunnen ze mij niet verder helpen en heeft men aangeraden dit op het netweters Forum te plaatsen . Ik heb verschillende FTP clients gebruikt en telkens krijg ik volgende bericht
" Response: 530 Login incorrect. Error: Critical error: Could not connect to server."
Ik heb wel gemerkt dat ik bij mijn telenet "Je website en webruimte" bij eender welke rubriek steeds volgende boodschap krijg.
Opgelost! Ga naar oplossing.
@Hanzillaschreef:Ik heb wel gemerkt dat ik bij mijn telenet "Je website en webruimte" bij eender welke rubriek steeds volgende boodschap krijg.
Foutmelding, Je aanvraag kan momenteel niet automatisch verwerkt worden, waarvoor onze excuses. Probeer het later nog even opnieuw.Indien het probleem blijft aanhouden, neem je gerust contact op met onze klantendienst, dan kunnen we deze aanvraag zo snel mogelijk uitvoeren.Kan iemand mij verder helpen of aanwijzen hoe het probleem kan opgelost worden.
Dat laatste is toch iets waar alleen de klantendienst kan op antwoorden. Bij mij werkt "mijn telenet" naar behoren. Moet toch iets klant gebonden zijn.
In elk geval zou ik je toch aanraden om een andere provider te nemen voor de hosting van uw website. Voor +- 30€ per jaar inclusief uw domeinnaam zal je een pak meer mogelijkheden en ondersteuning krijgen. One.com of mijnhostingpartner.nl zijn er 2 waar ik naar tevredenheid mee werk. Domeinnaam overzetten is geen probleem.
Ik weet niet echt of het de oorzaak zou kunnen zijn van dit probleem, maar zou het kunnen dat je de limiet qua maandelijks verkeer (wat de website betreft) bereikt hebt? Ik kan niet zo heel dadelijk terugvinden wat deze limiet juist is...
Mogelijkheden die me opkomen,
1. Site is gehackt ??? Hacker hebben alles gewist ???
2. uw site is aangemaakt op een vorig account. bedoel hier mee. Bv bij scheiding, man verhuist naar ander adres. partner behoud dan het huidige telenet contract en jij neemt dan een nieuw. indien je site is aangemaakt op vorig contract. kan zij dan het paswoord veranderen of ook uw site deleten.
Neem niets persoonlijk op, zijn gewoon de dingen die me opkomen 🙂
Ik heb via dns.be gezien dat je een Telenet Business hosting hebt genomen.
Je kan hiervoor best contact opnemen met Telenet Business Hosting:
De klantendienst voor particulieren (015/666666) kan je hiermee niet helpen.
Edit:
http://users.telenet.be/hanzilla werkt nog, misschien contact opnemen met de klantendienst voor domeinen via het domeinvragen webformulier om de forwarding na te kijken ?
Het probleem is intussen opgelost. Er was wel degelijk iets mis langs de kant van Telenet. Wat precies weet ik niet maar als trouwe klant vind ik het wel spijtig dat ik eerst 2 maand moet bellen en mailen en dan doorverwezen wordt naar "netweters" omdat ze het probleem zelf niet kunnen oplossen. Uiteindelijk dan toch iemand kunnen contacteren met kennis van zaken en was het meteen opgelost.