Beantwoorden
Hanzilla
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Goed gevonden! Primeur! It's your fourth party! It's your third party!

FTP server verbinden niet mogelijk, website down

Hallo,

mijn site www.hanzilla.be welke geforward is naar users.telenet.be/hanzilla ligt al weken plat! Na reeds contact opgenomen te hebben met cloudsupport en ook gebeld te hebben met 015/666666 krijgen ik doodleuk te horen dat er geen site geupload is op de server, no file found! De site is altijd online geweest, en nu is die site zomaar in het niets verdwenen! Bovendien heb ik al jaren hetzelfde FTP account, maar dit blijkt nu ook niet meer te werken. Bij Telenet kunnen ze mij niet verder helpen en heeft men aangeraden dit op het netweters Forum te plaatsen . Ik heb verschillende FTP clients gebruikt en telkens krijg ik volgende bericht

" Response:    530 Login incorrect. Error:    Critical error: Could not connect to server."

Ik heb wel gemerkt dat ik bij mijn telenet "Je website en webruimte" bij eender welke rubriek steeds volgende boodschap krijg.

Foutmelding, Je aanvraag kan momenteel niet automatisch verwerkt worden, waarvoor onze excuses. Probeer het later nog even opnieuw.Indien het probleem blijft aanhouden, neem je gerust contact op met onze klantendienst, dan kunnen we deze aanvraag zo snel mogelijk uitvoeren.

 

 

0 Likes
5 reacties
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7760
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

FTP server verbinden niet mogelijk, website down


@Hanzillaschreef:

Ik heb wel gemerkt dat ik bij mijn telenet "Je website en webruimte" bij eender welke rubriek steeds volgende boodschap krijg.

Foutmelding, Je aanvraag kan momenteel niet automatisch verwerkt worden, waarvoor onze excuses. Probeer het later nog even opnieuw.Indien het probleem blijft aanhouden, neem je gerust contact op met onze klantendienst, dan kunnen we deze aanvraag zo snel mogelijk uitvoeren.

 

 


Dat laatste is toch iets waar alleen de klantendienst kan op antwoorden. Bij mij werkt "mijn telenet" naar behoren. Moet toch iets klant gebonden zijn.

 

In elk geval zou ik je toch aanraden om een andere provider te nemen voor de hosting van uw website. Voor +- 30€ per jaar inclusief uw domeinnaam zal je een pak meer mogelijkheden en ondersteuning krijgen. One.com of mijnhostingpartner.nl zijn er 2 waar ik naar tevredenheid mee werk. Domeinnaam overzetten is geen probleem.



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5224
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

FTP server verbinden niet mogelijk, website down

Ik weet niet echt of het de oorzaak zou kunnen zijn van dit probleem, maar zou het kunnen dat je de limiet qua maandelijks verkeer (wat de website betreft) bereikt hebt? Ik kan niet zo heel dadelijk terugvinden wat deze limiet juist is...


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
FilipMannens
Freshman Beetjesweter
Berichten: 8
Mooi, mooi! Leesclubje starten? Pageturner! Gelezen en goedgekeurd!

FTP server verbinden niet mogelijk, website down

Mogelijkheden die me opkomen,

 

1. Site is gehackt ??? Hacker hebben alles gewist ???

2. uw site is aangemaakt op een vorig account. bedoel hier mee. Bv bij scheiding, man verhuist naar ander adres. partner behoud dan het huidige telenet contract en jij neemt dan een nieuw. indien je site is aangemaakt op vorig contract. kan zij dan het paswoord veranderen of ook uw site deleten.

 

Neem niets persoonlijk op, zijn gewoon de dingen die me opkomen 🙂

0 Likes
Area57_1
Experienced Veelweter
Berichten: 311
De race is begonnen! WOW! De magic number! De vernieuwde WIGO?

FTP server verbinden niet mogelijk, website down

Ik heb via dns.be gezien dat je een Telenet Business hosting hebt genomen.

 

Je kan hiervoor best contact opnemen met Telenet Business Hosting:

  • Telefonisch: 09 326 90 94 (maandag tot vrijdag: 8u tot 19u)
  • via MyCloud

De klantendienst voor particulieren (015/666666) kan je hiermee niet helpen.

 

Edit:

http://users.telenet.be/hanzilla werkt nog, misschien contact opnemen met de klantendienst voor domeinen via het domeinvragen webformulier om de forwarding na te kijken ?

Hanzilla
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Goed gevonden! Primeur! It's your fourth party! It's your third party!

FTP server verbinden niet mogelijk, website down

Het probleem is intussen opgelost. Er was wel degelijk iets mis langs de kant van Telenet. Wat precies weet ik niet maar als trouwe klant vind ik het wel spijtig dat ik eerst 2 maand moet bellen en mailen en dan doorverwezen wordt naar "netweters" omdat ze het probleem zelf niet kunnen oplossen. Uiteindelijk dan toch iemand kunnen contacteren met kennis van zaken en was het meteen opgelost.