Beantwoorden
gino123456
Professional Beetjesweter
Berichten: 7
Leesclubje starten? Primeur! Pageturner! It's your third party!

Fiber 200 verhoogd naar 300 Mbps

ik heb Fiber 200 internet nu lees ik overal dat de snelheden verhoogd worden naar 300 mbits. gebeurd dit automatisch of moet je overstappen naar all in internet eer je dit krijgt ?

 

 

Tags (1)
0 Likes
4 reacties
LJ-Stevo
Experienced Weetjesweter
Berichten: 19
Laat de zon in je hart! Jij bent af! Twee handen vol! Leesbeest!

Fiber 200 verhoogd naar 300 Mbps

Automatisch, dit word regio per regio ingeschakeld.
In mijn mail stond: Ten laatste op 7 oktober.

0 Likes
robatoras
Experienced Meesterweter
Berichten: 3072
Topic held(in)! Jij alziend oog. ;-) Jij bent een pro! Vraagbaakkampioen!

Fiber 200 verhoogd naar 300 Mbps

Ik heb het geregeld met Telenet whatsApp  En dit haal ik nu met whoppa boost

Is ondertussen aangepast naar Wigo home

RedsFan
Freshman Meerweter
Berichten: 73
Goed bezig! Say what?! On a roll... Tien op tien!

Fiber 200 verhoogd naar 300 Mbps

In de mail die ik kreeg stond er dat het een maand kan duren voor iedereen is omgezet van 200 -> naar 300, maar hoe weet  ik nu of mijn nieuwe snelheid actief is ? iedere dag zelf de modem herstarten of gewoon wachten tot de modem zelf uitvalt ? 

 

Edit : Nevermind 🙂 de modem na herstart haalt 300 ! 


WiGo (25 GB) , 300 Mbps Down / 20 UP , Go with the Good Flow.....
StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5185
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Fiber 200 verhoogd naar 300 Mbps


@gino123456  schreef:

ik heb Fiber 200 internet nu lees ik overal dat de snelheden verhoogd worden naar 300 mbits. gebeurd dit automatisch of moet je overstappen naar all in internet eer je dit krijgt ?

 

 


Dat hangt ervan af hoe je aan die Fiber 200 bent gekomen. Heb je destijds als nieuwe klant (dus je had nog geen internet van Telenet) Fiber 200 genomen (enkel internet, geen TV erbij) met daaraan verbonden een lagere prijs gedurende de eerst drie maanden, dan heb je geluk: je zal automatisch omgezet worden naar 300 MB/s.

 

Had je daarentegen vroeger al internet van Telenet en ben je gewoon van formule veranderd of heb je Fiber 200 in combinatie met TV, dan ben je eraan voor de moeite: voorlopig verandert er niets en blijf je bij uw 200 MB/s.

 

EDIT: Wanneer je nu verandert naar All-In dan krijg je natuurlijk WEL die 300 MB/s. Ongeacht wat je vroeger had. En als ik me niet vergis blijft de prijs gelijk als je van een Fiber 200 overstapt naar een All-In.


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.