24756
netweters
|
152400
antwoorden
|
20699
vragen
|
Goedemiddag Allen,
Heb Telenet Fiber die niet goed werkte , op en neer gaand bereik en snelheid , telenet technicus vrijdag langsgekomen vastgesteld dat dit niet normaal was veranderd modem , resultaat geen internet meer moet via Telenet IT dienst opgelost worden niemand bij klantendienst kan antwoord geven . weet iemand of ik voorlopig terug met coax modem kan aansluiten en zo terug internet hebben ? Alvast bedankt voor feedback
Titel gewijzigd door Yince (mod) | Vorige titel: Problemen met fiberaansluiting
Opgelost! Ga naar oplossing.
De Telenet IT zal dit maandag oplossen spijtig dat de modem vrijdag is vervangen
Dan heb je de kans als er iets niet goed gaat dat je een paar dagen zonder internet zit
De modem van kabel zou niet meer mogen werken je kan het testen maar zal niet meer mogen werken
Als hij ook nog hangt de oude laten ze soms achter
Beste Netweters,
Ben ondertussen sinds 5 dagen zonder diensten en bel elke dag met klantendienst , zonder oplossing klantendienst verteld mij dat ze achterliggende IT dienst niet kunnen bereiken en dat ik moet geduldig wachten , 5 dagen wachten op een probleem waar niemand verklaring voor heeft ? Is toch niet meer van deze tijd ? Wat moet / kan ik verder ondernemen ?
Best nog eens door geven
Tijdelijk kan je dit nemen https://tadaam.be/
Tot het opgelost is als het weer in orde is zullen ze een credit nota maken
Meer kan je niet doen
@Geraldibald neem anders eens contact op met Telenet via WhatsApp of Messenger om dit aan te kaarten. Normaal kunnen de collega's van de klantendienst direct contact opnemen met de achterliggende technische dienst als het gaat om een situatie waar je geen diensten meer hebt.
Beste Allen bedankt is ondertussen opgelost