24802
netweters
|
152792
antwoorden
|
20740
vragen
|
Sinds het nieuwe IT systeem bij Telenet , is het niet meer mogelijk om firewall rules te veranderen, je krijgt immers ALTIJD een foutcode 'Oeps er ging iets mis!' .
Zijn er diensten bij telenet die je kan kontakteren om dit alsnog te bekomen ? Of kan dit in de Telenet winkel ? Iemand weet hiervan ?
Titel gewijzigd door Caro (Expert Mod) | Vorige titel: mijn Firewall Rules - van Mijn thuisnetwerk
Idem hier. Het begint vervelend te worden.
Melden bij de klantendienst Contact (telenet.be), zij maken dan een dossier aan bij de technische dienst.
Volgens mij is dit intussen al ongeveer een jaar zo.
Bij mi is het probleem enkel zo voor ipv6 firewall regels.
Ik contacteerde hier Telenet voor en deze zeide dan het een gekend probleem was. Verder geen info gekregen.
Vervelend.
@Stephan_VDH schreef:Sinds het nieuwe IT systeem bij Telenet , is het niet meer mogelijk om firewall rules te veranderen, je krijgt immers ALTIJD een foutcode 'Oeps er ging iets mis!' .
Zijn er diensten bij telenet die je kan kontakteren om dit alsnog te bekomen ? Of kan dit in de Telenet winkel ? Iemand weet hiervan ?
Ik heb hetzelfde probleem. De klantendienst kon me niet helpen, de medewerker begreep zelfs niet wat ik bedoelde.
Ik ben het spuugzat dat MyTelenet slecht functioneert en ik heb ondertussen Proximus besteld.
Genoeg is genoeg.