Beantwoorden
Stephan_VDH
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
En we zijn vertrokken! Hi there!

Foutmelding bij instellen van Firewall Rules

Sinds het nieuwe IT systeem bij Telenet , is het niet meer mogelijk om firewall rules te veranderen, je krijgt immers ALTIJD een foutcode 'Oeps er ging iets mis!' .

Zijn er diensten bij telenet die je kan kontakteren om dit alsnog te bekomen ? Of kan dit in de Telenet winkel ? Iemand weet hiervan ?

Titel gewijzigd door Caro (Expert Mod) | Vorige titel: mijn Firewall Rules - van Mijn thuisnetwerk

4 reacties
dannyro
Professional Meerweter
Berichten: 126
Topicvreter! BINGO! De volle 100! Topicwurm!

Foutmelding bij instellen van Firewall Rules

Idem hier. Het begint vervelend te worden.

WG94
Freshman Allesweter
Berichten: 1128
Krak Applaus voor jezelf! Boek alvast het Sportpaleis! Bye-bye Google, hello Yougle!

Foutmelding bij instellen van Firewall Rules

Melden bij de klantendienst Contact (telenet.be), zij maken dan een dossier aan bij de technische dienst.


  WG94 | Krak
  Mistakes are proof that you are trying
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
yuska
Professional Beetjesweter
Berichten: 6
Goed gevonden! Mooi, mooi! Primeur! Pageturner!

Foutmelding bij instellen van Firewall Rules

Volgens mij is dit intussen al ongeveer een jaar zo.

 

Bij mi is het probleem enkel zo voor ipv6 firewall regels.

 

Ik contacteerde hier Telenet voor en deze zeide dan het een gekend probleem was. Verder geen info gekregen.

 

Vervelend.

Sophia88
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! Hi there!

Foutmelding bij instellen van Firewall Rules


@Stephan_VDH  schreef:

Sinds het nieuwe IT systeem bij Telenet , is het niet meer mogelijk om firewall rules te veranderen, je krijgt immers ALTIJD een foutcode 'Oeps er ging iets mis!' .

Zijn er diensten bij telenet die je kan kontakteren om dit alsnog te bekomen ? Of kan dit in de Telenet winkel ? Iemand weet hiervan ?


Ik heb hetzelfde probleem. De klantendienst kon me niet helpen, de medewerker begreep zelfs niet wat ik bedoelde.
Ik ben het spuugzat dat MyTelenet slecht functioneert en ik heb ondertussen Proximus besteld.
Genoeg is genoeg.