Beantwoorden
Mezelf
Experienced Beetjesweter
Berichten: 6
Mooi, mooi! Leesclubje starten? Pageturner! Gelezen en goedgekeurd!

Galaxy Watch 4 (LTE) valt zonder verbinding

ik heb een galaxy watch 4 (LTE) gekocht omdat deze vrbinding kan maken met de 4G.

maar dit lukt helaas niet, telkens wifi of bluetooth weg valt krijg ik melding verbinding verbroken met de telefoon terwijl wel de functie op afstand gebruiken aanstaan.

ik ben bij telenet zelf al lang geweest en kunnen mij niet helpen.... 

weet iemand hier raad mee aub ?? heb al zoveel geprobeer (1 keer is het me gelukt om verbinding te maken 1x terug verbinding gehad te hebben met wifi kreeg ik dit niet terug in orde)

mercikes alvast 😉 

 

Titel gewijzigd door Nick (Mod) | Vorige titel: galaxy watch 4 (LTE) 

0 Likes
9 reacties
Bjarne
Expert Moderator
Berichten: 504
Champagne, lezer van het jaar! Boek alvast het Sportpaleis! Waar zijn die handjes? JACKPOT!

Galaxy Watch 4 (LTE) valt zonder verbinding

Is er iemand die @Mezelf  kan helpen met deze vraag? 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.png?version=previewBjarne | Expert Moderator

Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5805
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Galaxy Watch 4 (LTE) valt zonder verbinding

@Mezelf 

Heb je ook One Number geactiveerd via Telenet ? En je watch is die compatibel met je gsm toestel ? Dus niet dat je een Iphone gebruikt en daar de samsung watch naast gebruikt want dat is geen goede combinatie denk ik zo. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Mezelf
Experienced Beetjesweter
Berichten: 6
Mooi, mooi! Leesclubje starten? Pageturner! Gelezen en goedgekeurd!

Galaxy Watch 4 (LTE) valt zonder verbinding

Ikzelf heb een oppo dus combatibel gsm.

Als ik dat wil doen krijg ik enkel een samsung galaxy watch active 2 en de gear 3 te zien... 

0 Likes
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5805
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Galaxy Watch 4 (LTE) valt zonder verbinding

@Mezelf 

Ok dus eigenlijk werkt de combinatie samen niet. 

Ik heb ook nog een Galaxy Watch 3 en die kan ik koppelen aan de Iphone. Als ik dat doe is er enkel een verbinding via bluetooth mogelijk maar die is niet stabiel op een bepaalde manier waardoor dus de verbinding ook weg valt. Met mijn Apple watch geen probleem dat werkt feilloos. 

 

Ik vermoed dat dus daar je probleem zit dat je het 'niet werkend' gaat krijgen. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Mezelf
Experienced Beetjesweter
Berichten: 6
Mooi, mooi! Leesclubje starten? Pageturner! Gelezen en goedgekeurd!

Galaxy Watch 4 (LTE) valt zonder verbinding

Voor de watch heb je een android nodig dus niet perce een samsung gsm... 

Soms staat er bij op afstand verbonden en erna valt dat weg.... Dan krijg ik ook zo een icoontje met een telefoon doorstreept

0 Likes
Mezelf
Experienced Beetjesweter
Berichten: 6
Mooi, mooi! Leesclubje starten? Pageturner! Gelezen en goedgekeurd!

Galaxy Watch 4 (LTE) valt zonder verbinding

Screenshot_2022-04-08-20-54-12-95_40deb401b9ffe8e1df2f1cc5ba480b12.jpg

0 Likes
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5805
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Galaxy Watch 4 (LTE) valt zonder verbinding

@Mezelf 

Klopt ik ken dat icoontje. 

De Galaxy watch 3 is compatibel met Iphone dus niet perse een Android toestel en ja het werkt. Maar ik moet dus in de buurt zijn van de Iphone anders is de verbinding weg. Ik kan die instellen op wifi en nee dan werkt het niet dan heb ik geen verbinding en krijg ik ook dat Icoontje. 

 

 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5805
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Galaxy Watch 4 (LTE) valt zonder verbinding

@Mezelf 

Ah volgens de site is er dus nog geen mogelijkheid om het op die watch te gebruiken. Dat is hoe ik het zie zoals het er beschreven staat. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Mezelf
Experienced Beetjesweter
Berichten: 6
Mooi, mooi! Leesclubje starten? Pageturner! Gelezen en goedgekeurd!

Galaxy Watch 4 (LTE) valt zonder verbinding

Via wifi en bluetooth werkt alles... Enkel niet de 4G. Als ik ook bij telenet ga kijken van ontdek welke watch actief is voor LTE staat men watch er wel tussen... ben zelf volledig telenet klant als ook oneUp abonnement... Maar in de shop kunnen ze me niet helpen zen zegge ze dat de watch 4 4G niet wordt ondersteund .. terwijl ze deze wel verkopen en zelf hun ontdek je watch erbij zette... Vindt het allemaal beetje raar

Screenshot_2022-04-08-20-56-56-85_40deb401b9ffe8e1df2f1cc5ba480b12.jpg

0 Likes