24751
netweters
|
152346
antwoorden
|
20691
vragen
|
Ik ben net bezig met wireguard en zou enkele poorten moeten forwarden, maar telkens ik doorklik naar geavanceerde instellingen bij mijn thuisnetwerk krijg ik een nagenoeg blanco pagina te zien (3 toestellen en 3 browsers, overal hetzelfde resultaat). Zijn er nog mensen met dit probleem, of bestaat er een andere (werkende) manier om aan de geavanceerde instellingen te geraken?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Tja, nog niet opgelost. Spijtig, eh !?
Iemand moet toch een idee hebben over de complexiteit van het probleem en hoe lang het zou moeten duren om dit op te lossen.
Bizar dat enkel de geadvanceerde instellingen geïmpacteerd worden.
Juist nog is geprobeerd, still not working. Misschien als er wat meer business klanten geimpacteerd geraken en dreigen met over te stappen dat ze het wat meer serieus nemen ... die 0.5% mensen dat effectief advanced settings gebruiken gaan hun aandeelhouders ni van wakker liggen. Dat ze de oplossing niet direct vinden snap ik ... life in IT ... maar dat ze niemand informeren over de wat, hoe en waarom ... dat is gewoon grof.
@Celludriel Dat kan ook moeilijk anders als uw IT in het goedkope Indië zit.🤔🙄. Ik begrijp dat Telenet het goedkoop wil houden en probeert dingen in de hand te houden om via hun helpdesk, waar ook geen specialisten zitten, het gros van de klanten te helpen, maar anderzijds beseffen ze blijkbaar nog altijd niet dat er meer en meer klanten zijn die uitgebreidere toepassingen gebruiken.
Het werkt terug bij mij 🙂
Likewise well done @Telenet IT dienst. Alleen spijtig dat we zo hebben moeten pushen voor twee weken 😞
Oef, werkt hier ook eindelijk 👍
Communicatie mocht wel beter zijn. Zeker voor een bedrijf dat leeft van communicatie. Helspdesk medewerkers aan de telefoon en in de shops die van niets weten. Dat is een lelijk spelletje, zwijgen dan is er geen probleem.
Wij hebben deze voormiddag rond 10:00 inderdaad vernomen dat het probleem opgelost is. Nogmaals onze excuses dat dit zolang heeft geduurd.
@igvfer dat medewerkers aan de lijn en in de shop niet op de hoogte waren, is zeker niet ok. Maar wil er nog aan toevoegen dat er wel een algemeen incident werd gemaakt hiervoor, een "alarm" zoals ze dat noemen binnen Telenet. Hier heeft elke medeweker die klanten te woord staat toegang toe. Ik vrees dat dit vooral betekent dat deze medewerkers deze incidenten/alarmen niet hebben nagekeken. Want ook wij (moderatoren en ikzelf) halen onze updates voor algemene problemen voornamelijk hieruit en soms direct bij de collega's die eraan werken.
Zoals bij de brandweer, zwaailicht en sirene installeren als er een alarm is. Goed voorbeeld te vinden in de tekenfilms en films van ghostbusters 😉 Ze zullen het wel nakijken
Gelukkig werkt het terug.
Gisteren nog een berichtje ontvangen dat men mijn port forwarding back-end zou in orde maken maar dat is dus niet meer nodig.
Alles back to normal 👍