Beantwoorden
rikske6122
Professional Weetjesweter
Berichten: 29
π-DAY! Say what?! De 3 wijzen! Hoort wie klopt daar?

Geen internetverbinding op Sony TV sinds Safespot

Sinds ik Safespot heb krijg ik op mijn Sony tv KD49XE9005 geen internet meer , verbonden maar geen internet zowel wifi als bekabeld , iemand ook dat probleem .

 

Titel gewijzigd door Giverny (mod) | Vorige titel: SAFESPOT

Tags (1)
0 Likes
6 reacties
CDTI
Professional Weetjesweter
Berichten: 44
Lees je nog iets anders? ;-) Lezersgoud. Respect! Topicvreter! Topicwurm!

Geen internetverbinding op Sony TV sinds Safespot

Tv eens resetten : stroomkabel uittrekken of aan/uit knop afstandsbediening ingedrukt houden tot tv uitschakelt.

rikske6122
Professional Weetjesweter
Berichten: 29
π-DAY! Say what?! De 3 wijzen! Hoort wie klopt daar?

Geen internetverbinding op Sony TV sinds Safespot

Alle 2 de opties geprobeerd en werkt niet er komt op verbonden maar geen internet

gr. Erik

0 Likes
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5805
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Geen internetverbinding op Sony TV sinds Safespot

@rikske6122  is je tv dan rechtstreeks aan de modem verbonden of heb je daar nog iets tussen staan ? Denk aan een AP of een powerline of een router ? 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
rikske6122
Professional Weetjesweter
Berichten: 29
π-DAY! Say what?! De 3 wijzen! Hoort wie klopt daar?

Geen internetverbinding op Sony TV sinds Safespot

ja een ethernet switch met 5 poorten om de rest aan te sluiten , ethernet kabel komt toe in de hub en zo verder naar de tv en bose sound touch 20 en tv box en die werken wel , juist de tv niet .

mvg erik

 

0 Likes
rikske6122
Professional Weetjesweter
Berichten: 29
π-DAY! Say what?! De 3 wijzen! Hoort wie klopt daar?

Geen internetverbinding op Sony TV sinds Safespot

Heb ook al de tv rechtsreeks verbonden met de kabel van de modem werkt ook niet.

0 Likes
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5805
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Geen internetverbinding op Sony TV sinds Safespot

@rikske6122  zou de safespot er eens verwijderen en dan zien of je internet hebt op je tv. Moest dat zijn dan zou ik eens zien of er bepaalde updates beschikbaar zijn voor je tv. 

 

Dan eens opnieuw proberen en als het niet gaat dan eens de klantendienst contacteren via Whatsapp of Facebook of bellen. Daar het door de backoffice laten bekijken door een dossier. Misschien is er iets in de safespot zelf wat niet correct loopt software matig. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.