Beantwoorden
waarismijnknop
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
En we zijn vertrokken! Hi there!

Geen knop om modeminstellingen op te slaan

ik kan mijn port forward niet opslaan, er is geen knop voor.

6 reacties
WG94
Freshman Allesweter
Berichten: 1128
Krak Applaus voor jezelf! Boek alvast het Sportpaleis! Bye-bye Google, hello Yougle!

Geen knop om modeminstellingen op te slaan

De meeste personen waarbij de knop om op te slaan niet verschijnt hebben een foute configuratie (die om een of andere reden al fout was bij het openen van de pagina) bvb zowel UPnP als DMZ ingeschakeld staan, ondanks dat deze niet gecombineerd mogen worden. De knop om op te slaan verschijnt dan niet, maar een foutmelding ontbreekt.

Kijk je eens na of dat bij jou misschien ook het geval is?


  WG94 | Krak
  Mistakes are proof that you are trying
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Jasdap
Experienced Beetjesweter
Berichten: 3
Alles op zijn plek! Netjes! Primeur! Pageturner!

Geen knop om modeminstellingen op te slaan

Zelfs als het je lukt om de 'wijzigen' knop te doen verschijnen, krijg je een foutmelding bij opslaan...

Nog steeds niet in orde dus. De telefonische helpdesk is ook onbekwaam en weet zelf niet dat modem bridging bestaat.

Ik ben dus niet verder geholpen.

SCR-20240119-e2t.png

rafsch140365
Freshman Weetjesweter
Berichten: 11
Star Wars Day A born reader! Handje vol! Twee handen vol!

Geen knop om modeminstellingen op te slaan

dit probleem is nog steeds niet opgelost

ik kan wifi kanaal wijzigen en opslaan maar als ik dan bij portforwarding iets wijzig krijg ik geen knop te zien dus is wel degelijk een fout in de (software) website van telenet

patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5867
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Geen knop om modeminstellingen op te slaan

@rafsch140365 

Dit is inderdaad een gekend probleem en er zou deze maand dan wel begin mei een fix voor moeten zijn. Dus nog even geduld zou ik zeggen dan komt het in orde. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
WG94
Freshman Allesweter
Berichten: 1128
Krak Applaus voor jezelf! Boek alvast het Sportpaleis! Bye-bye Google, hello Yougle!

Geen knop om modeminstellingen op te slaan

Indien het niet kan wachten, neem dan contact op met de klantendienst. Zie deze info


  WG94 | Krak
  Mistakes are proof that you are trying
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
luc55
Professional Allesweter
Berichten: 2709
Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

Geen knop om modeminstellingen op te slaan

Blij dit te horen deze vraag komt hier veel voor en mensen worden het beu dat het niet werkt dat kan ik goed begrijpen