24791
netweters
|
152705
antwoorden
|
20730
vragen
|
ik kan mijn port forward niet opslaan, er is geen knop voor.
De meeste personen waarbij de knop om op te slaan niet verschijnt hebben een foute configuratie (die om een of andere reden al fout was bij het openen van de pagina) bvb zowel UPnP als DMZ ingeschakeld staan, ondanks dat deze niet gecombineerd mogen worden. De knop om op te slaan verschijnt dan niet, maar een foutmelding ontbreekt.
Kijk je eens na of dat bij jou misschien ook het geval is?
Zelfs als het je lukt om de 'wijzigen' knop te doen verschijnen, krijg je een foutmelding bij opslaan...
Nog steeds niet in orde dus. De telefonische helpdesk is ook onbekwaam en weet zelf niet dat modem bridging bestaat.
Ik ben dus niet verder geholpen.
dit probleem is nog steeds niet opgelost
ik kan wifi kanaal wijzigen en opslaan maar als ik dan bij portforwarding iets wijzig krijg ik geen knop te zien dus is wel degelijk een fout in de (software) website van telenet
Dit is inderdaad een gekend probleem en er zou deze maand dan wel begin mei een fix voor moeten zijn. Dus nog even geduld zou ik zeggen dan komt het in orde.
Blij dit te horen deze vraag komt hier veel voor en mensen worden het beu dat het niet werkt dat kan ik goed begrijpen