24757
netweters
|
152463
antwoorden
|
20709
vragen
|
Beste mensen.
Ik had gezien op mijn facturen dat ik sinds 01-01-2023 betaal voor giga internet, in de app bij 'mijn diensten' staat dit ook zo. Bij snelheid staat 1gbps download. Als ik een speedtest uitvoerde haalde ik maar 260-280mbps. Ik heb de klantensienst hierover gecontacteerd op 20-03-2023 en die stuurden een technieker naar mij omdat ik de verkeerde modem had , vraag mij het modelnaam niet, het was een witte met gaatjes in 😛 , ze hebben een zwarte geplaatst waarmee de modelnaam met F4ST begint. Het probleem was niet opgelost, terug klantendienst gecontacteerd, terug een technieker. Deze zag dat telenet maar 300mbps doorstuurde naar mij. De technieker had een vraag gesteld aan de technische dienst en ik ging via sms op de hoogte gehouden worden, na 2 weken geen antwoord , terug de klantendienst gecontacteerd, deze heeft nogmaals een vraag voor mij gesteld aan de technische dienst. Nu zijn we terug een maand verder zonder antwoord. Dus mijn vraag is: weet iemand wat ik in kan doen om telenet te contacteren want de klantendienst zijn precies gewoon mensen die thuis zitten en opgeleid worden om ons te vertellen dat we de stekker moeten uit trekken en andere kabels moeten gebruiken.. of ben ik echt genoodzaakt om naar de ombudsdienst te stappen?
Hopelijk kom ik tot een oplossing, ik ben al heel mijn leven klant bij telenet.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Gebruik Whatsapp om te communiceren met Telenet: 0468 00 10 98.
Dan kan je altijd verwijzen naar een bericht daarna. Is ook gemakkelijker om op te volgen.
Aan de telefoon kan men zeggen wat men wil.
Heb ik al gedaan. De klantendienst kan mij blijkbaar niet helpen omdat zij niet rechtstreeks kunnen communiceren met die technische dienst. Blijkbaar staat die klantendienst los van telenet zelf wat misschien goedkoper is voor telenet,maar zeer vervelend is voor de klant
De klanten die vandaag zonder internet zitten,worden eerst geholpen.
Best afwachten.Ombudsdienst kan daar in jou geval niets aan verhelpen.
Ik contacteer telenet de laatste tijd altijd via whatsapp. Beter dan een uur aan de telefoon te hangen , zij kunnen mij ook geen oplossing bieden
Dan wens ik je veel geduld met wachten sinds uw telenet diensten werken en je alleen een snelheidsprobleem hebt waarvan de oorzaak bij telenet ligt moet je wachten klanten waarbij één of meerdere diensten helemaal niet werken mogen voorkruipen in de wachtrij.
Je kan wel de aanrekening betwisten
@BhoFF Ik zit met een gelijkaardig probleem, ik werd half april overgezet naar het nieuwe it systeem. Ik kan niks meer doen in mijn telenet, geen aanpassingen, ik kan mijn esim loskoppelen maar krijg geen sms meer, de snelheidsverhoging van 24 april ook niet gebeurt.
Ik wil de achterliggende diensten nu niet storen, want zie da ze iets veranderen en ik geen internet meer heb, ik werk de helft van de week thuis