Beantwoorden
Gillian
Professional Weetjeslezer
Berichten: 1
Star Wars Day Gelezen en goedgekeurd! En we zijn vertrokken! Hi there!

Poort 1935 port forwarding

Ik probeer een RTMP server te starten. Daarvoor wil ik graag de poort 1935 forwarden naar mijn desktop. Wanneer ik dit probeer te doen krijg ik een foutmelding. (screenshots onderaan)
Het lokale IP-adres is .195
Hebben jullie een idee wat er fout kan gaan?

Gillian_1-1683317763577.png

 

Gillian_0-1683317732385.png

 

0 Likes
5 reacties
WG94
Freshman Allesweter
Berichten: 1103
Krak Applaus voor jezelf! Boek alvast het Sportpaleis! Bye-bye Google, hello Yougle!

Poort 1935 port forwarding

Je afbeeldingen zijn nog niet goedgekeurd; maar toch al even een poging.

Heb je de nieuwe Mijn Telenet layout? Kijk dan zeker na dat je bij Externe poort "1935 - 1935" zet en niet "1935-1935", spaties maken hier een verschil.


  WG94 | Krak
  Mistakes are proof that you are trying
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7765
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Poort 1935 port forwarding

screenshots nemen van je probleem en doorgeven aan @Moderator die kan het toevoegen aan het algemeen ticket. Ik heb de indruk dat het redelijk plaatsgebonden is. Ik ben gisteren iemand gaan helpen in Hooglede en daar lukte het direct die portforwarding (in de nieuwe layout). Maar bij mijzelf lukt het nog altijd niet om een extra poort toe te voegen.



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5200
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Poort 1935 port forwarding

geef een spatie tussen poortnummer en koppelteken en tussen koppelteken en poortnummer. Dus 1935 - 1935

WG94
Freshman Allesweter
Berichten: 1103
Krak Applaus voor jezelf! Boek alvast het Sportpaleis! Bye-bye Google, hello Yougle!

Poort 1935 port forwarding

@Suzy werd dit probleem (error wanneer spaties ontbreken bij externe poort) al doorgegeven aan het development team?

Dit is niet de eerste keer dat dit hier voorbijkomt; en toch een redelijk eenvoudig op te lossen bug.


  WG94 | Krak
  Mistakes are proof that you are trying
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Suzy
Community Manager
Berichten: 7390
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Poort 1935 port forwarding


@WG94  schreef:

@Suzy werd dit probleem (error wanneer spaties ontbreken bij externe poort) al doorgegeven aan het development team?

Dit is niet de eerste keer dat dit hier voorbijkomt; en toch een redelijk eenvoudig op te lossen bug.


@WG94 yes! Er zijn op dit moment 3 punten voor verbetering doorgegeven via ons: 

  1. MAC-adres bij bridging werkt alleen als je hoofdletters gebruikt (kleine letters niet) --> maar dit wordt niet vermeld in een info-message of in de foutmelding
  2. Portforwarding werkt blijkbaar alleen als je het invult op een bepaalde manier. Bijvoorbeeld "123-123" werkt niet.
    Maar als je als klant "123 - 123" invult wel, dus met spaties voor en achter het "-" teken.
  3. Onvoldoende ruimte (invulvak) bij het invullen van het lokale IP-adres of bij de externe poort

 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.