24748
netweters
|
152264
antwoorden
|
20686
vragen
|
Ik probeer een RTMP server te starten. Daarvoor wil ik graag de poort 1935 forwarden naar mijn desktop. Wanneer ik dit probeer te doen krijg ik een foutmelding. (screenshots onderaan)
Het lokale IP-adres is .195
Hebben jullie een idee wat er fout kan gaan?
Je afbeeldingen zijn nog niet goedgekeurd; maar toch al even een poging.
Heb je de nieuwe Mijn Telenet layout? Kijk dan zeker na dat je bij Externe poort "1935 - 1935" zet en niet "1935-1935", spaties maken hier een verschil.
screenshots nemen van je probleem en doorgeven aan @Moderator die kan het toevoegen aan het algemeen ticket. Ik heb de indruk dat het redelijk plaatsgebonden is. Ik ben gisteren iemand gaan helpen in Hooglede en daar lukte het direct die portforwarding (in de nieuwe layout). Maar bij mijzelf lukt het nog altijd niet om een extra poort toe te voegen.
geef een spatie tussen poortnummer en koppelteken en tussen koppelteken en poortnummer. Dus 1935 - 1935
@Suzy werd dit probleem (error wanneer spaties ontbreken bij externe poort) al doorgegeven aan het development team?
Dit is niet de eerste keer dat dit hier voorbijkomt; en toch een redelijk eenvoudig op te lossen bug.
@WG94 schreef:
@Suzy werd dit probleem (error wanneer spaties ontbreken bij externe poort) al doorgegeven aan het development team?
Dit is niet de eerste keer dat dit hier voorbijkomt; en toch een redelijk eenvoudig op te lossen bug.
@WG94 yes! Er zijn op dit moment 3 punten voor verbetering doorgegeven via ons: