BhoFF
Freshman Weetjesweter
BhoFF
Neem contact met mij op
Onlinestatus |
Offline
|
Datum laatste bezoek |
01-06-2023
12:03
|
Lid sinds: 07-05-2023
Datum laatste bezoek: 01-06-2023 12:03
Ranking
Freshman Weetjesweter
17-05-2023
06:48
Beste, Mag ik vragen hoe je dit bekomen bent? Ik krijg zelfs nog steeds geen antwoord. Mvg,
... Meer weergeven
08-05-2023
13:15
@Suzy bedankt voor uw antwoord. Ik begrijp heel goed dat ik geen voorrang krijg, verder heb ik geen problemen, maar al van 27/03?
... Meer weergeven
08-05-2023
10:12
Ik heb het zelfde probleem, bij mij al sinds januari. Ik ze hebben de f4st modem al komen installeren, maar telenet zelf geeft maar max 300mbps door. Klantendienst kan mij hier ook niet helpen omdat zij niet kunnen communiceren met de technische dienst. Bullsh*t als je het mij vraagt.. ik heb dan uiteindelijk een 'klacht' gestuurd naar telenet om zo hopelijk bij telenet zelf terecht te komen.
... Meer weergeven
08-05-2023
09:51
Ik contacteer telenet de laatste tijd altijd via whatsapp. Beter dan een uur aan de telefoon te hangen , zij kunnen mij ook geen oplossing bieden
... Meer weergeven
08-05-2023
09:28
Heb ik al gedaan. De klantendienst kan mij blijkbaar niet helpen omdat zij niet rechtstreeks kunnen communiceren met die technische dienst. Blijkbaar staat die klantendienst los van telenet zelf wat misschien goedkoper is voor telenet,maar zeer vervelend is voor de klant
... Meer weergeven
08-05-2023
07:27
Ik had diegene dat eindigt op -TN. Ik had geen speedboost, ik ben gewoon van all internet naar giga internet gegaan
... Meer weergeven
08-05-2023
07:25
1
Upload is +/- 19mbps dus dat loopt ook in lijn met mijn vorige diensten. Als ik mij niet vergis zou giga internet 40 moeten zijn, dus in mijn account zijn mijn diensten aangepast, maar niet in werkelijkheid doorgevoerd.
... Meer weergeven
07-05-2023
23:38
Bedankt voor je antwoord. Ja dat aanpassen is dus wat er niet gebeurd, na vele malen te vragen om dit te doen. Ik ben niet het type mens dat wil klagen ofzo, wil wel dat dit opgelost word.
... Meer weergeven
07-05-2023
23:16
Beste mensen. Ik had gezien op mijn facturen dat ik sinds 01-01-2023 betaal voor giga internet, in de app bij 'mijn diensten' staat dit ook zo. Bij snelheid staat 1gbps download. Als ik een speedtest uitvoerde haalde ik maar 260-280mbps. Ik heb de klantensienst hierover gecontacteerd op 20-03-2023 en die stuurden een technieker naar mij omdat ik de verkeerde modem had , vraag mij het modelnaam niet, het was een witte met gaatjes in 😛 , ze hebben een zwarte geplaatst waarmee de modelnaam met F4ST begint. Het probleem was niet opgelost, terug klantendienst gecontacteerd, terug een technieker. Deze zag dat telenet maar 300mbps doorstuurde naar mij. De technieker had een vraag gesteld aan de technische dienst en ik ging via sms op de hoogte gehouden worden, na 2 weken geen antwoord , terug de klantendienst gecontacteerd, deze heeft nogmaals een vraag voor mij gesteld aan de technische dienst. Nu zijn we terug een maand verder zonder antwoord. Dus mijn vraag is: weet iemand wat ik in kan doen om telenet te contacteren want de klantendienst zijn precies gewoon mensen die thuis zitten en opgeleid worden om ons te vertellen dat we de stekker moeten uit trekken en andere kabels moeten gebruiken.. of ben ik echt genoodzaakt om naar de ombudsdienst te stappen? Hopelijk kom ik tot een oplossing, ik ben al heel mijn leven klant bij telenet.
... Meer weergeven
Labels:
- Labels:
-
instellingen
-
snelheid
-
Speedboost
Berichten met likes
Onderwerp | Likes | Gepost |
---|---|---|
1 | 08-05-2023 07:25 |