Beantwoorden
pauke
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
It's your third party! It's your second party! Gelezen en goedgekeurd! It's your sixth party!

Hoe FileZilla installeren?

Ik kan filezilla niet installeren omdat ik steeds de melding krijg om via Microsoft te gaan.

Wat kan ik doen?

Tags (1)
0 Likes
4 reacties
StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5191
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Hoe FileZilla installeren?

@pauke 

 

Wat daar aan de hand is weet ik niet, maar ik kan u wel een tip geven wat te doen: vergeet FileZilla !

Ik heb dat ook jaren gebruikt maar een tijdje geleden buitengegooid wegens veiligheids issues. Ik gebruik nu tot volle tevredenheid Win SCP.  Je kan er net hetzelfde en op dezelfde manier mee doen als met FileZilla.

 

Buiten WinSCP heb je trouwens nog veel meer alternatieven. Allemaal free. Dus, buiten met de FileZilla handel, tijd voor iets anders.

 

Zoals gezegd: dat is mijn ervaring en mijn advies. Je doet er natuurlijk mee wat je wil.

 

Veel succes gewenst in ieder geval.


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5232
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

Hoe FileZilla installeren?


@StefaanH  schreef:

@pauke 

 

Wat daar aan de hand is weet ik niet, maar ik kan u wel een tip geven wat te doen: vergeet FileZilla !

Ik heb dat ook jaren gebruikt maar een tijdje geleden buitengegooid wegens veiligheids issues. Ik gebruik nu tot volle tevredenheid Win SCP.  Je kan er net hetzelfde en op dezelfde manier mee doen als met FileZilla.


In het verleden was het zo dat FileZilla wachtwoorden bewaarde in plain text in een INI-bestand. Dat was voor mij de enige reden om een alternatief te kiezen. Eerst was dat SmartFTP, daarna WinSCP.

 

Maar intussen is er wel wat veranderd. Die wachtwoorden worden niet meer zomaar plain text bewaard. Sterker nog, je kan een hoofdwachtwoord instellen om al je gebruikersnamen en wachtwoorden te beschermen.

 

Ik weet niet meer wat de juiste reden is, maar je downloadt best niet de versie op de hoofdpagina, maar wel die op deze pagina:

 

https://filezilla-project.org/download.php?show_all=1

 

Ik ga FileZilla in elk geval nog een tweede kans geven.


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
pauke
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
It's your third party! It's your second party! Gelezen en goedgekeurd! It's your sixth party!

Hoe FileZilla installeren?

In ieder geval bedankt ik ga zeker afstappen van filezilla.

0 Likes
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5232
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

Hoe FileZilla installeren?

@pauke

 

Er is geen enkele reden (meer) om niet voor FileZilla te kiezen. Zorg er wel voor dat je de downloadlink gebruikt die ik heb opgegeven. 64-bit zal wel lukken, vermoed ik.


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes