Hoe weet ik of ik Dual Stack of Dual Stack lite heb?
Ik zit al even met een probleem op een online spel nl. Escape from Tarkov van Battlestae Games, het spel is in open beta en belangen niet af waardoor het wel acceptabel is dat er problemen zijn met server-connection maar in mijn geval ligt het aan mijn kant, of toch volgens de game-community aan mijn internet server provider en de verbinding tussen de servers. Ik las op het forum dat mijn specifieke geval te maken had met iets dat Dual stack en Dual Stack lite heette, mijn verbinding zou niet optimaal zijn omdat ik werk met DS lite i.p.v. DS. Het probleem in het spel is dat ik automatisch "disconnected" word als mijn verbinding met de servers instabiel is, wat me zou verbazen aangezien ik redelijk internet heb en een goede ping heb volgens speedtest en bv. volgens google te pingen in command prompt
Heb natuurlijk al naar de klantenservice gevraagd maar zij konden mij niet helpen volgens hen. Nochtans zou het de ISP zijn die beslist welke van de twee gebruikt zou worden.
Zou er iemand mij kunnen helpen/informeren hoe dat ik van DS lite naar DS zou kunnen overschakelen?
Mvg,
Youp
- Labels:
-
gaming
-
instellingen
-
IPv4
-
IPv6
-