Beantwoorden
Seppe4
Freshman Beetjesweter
Berichten: 3
De kop is eraf! En we zijn vertrokken! Hi there!

Internet wordt enkele seconden onderbroken op PS4 & PC

Sinds we verhuisd zijn valt het internet van mij en mijn broer steeds weg. Als we een game spelen wordt de verbinding opeens verbroken (PS4 en computer) voor enkele seconden. Ik kan zien via taakbeheer dat mijn computer op dat moment niet meer ontvangt. Deze toestellen zijn allebei verbonden via internetkabel. Ook als ik in een gesprek zit op Discord kan ik opeens de andere niet meer horen maar als ik reconnect kan ik dat wel weer. Ik heb ook opgemerkt dat de naam van de internetkabel niet klopt. Ons netwerk heet Familie Degryse maar er staat dat ik verbonden ben met Degryse Filip boven 2(een naam van het netwerk van ons ouderlijk huis). Wie kan mij helpen?

0 Likes
5 reacties
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5876
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Internet wordt enkele seconden onderbroken op PS4 & PC

@Seppe4  en de pc en PS4 zijn met een kabel verbonden aan wat ? 

Blijkbaar heeft je pc een nieuw netwerk aangemaakt. Je kan met je pc altijd eens zien dat je alle netwerken vergeet en dan opnieuw begint je netwerk in te stellen. Maar die eerste vraag is iets relevanter. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Seppe4
Freshman Beetjesweter
Berichten: 3
De kop is eraf! En we zijn vertrokken! Hi there!

Internet wordt enkele seconden onderbroken op PS4 & PC

De ps4 en computer zijn aangesloten op de modem.

0 Likes
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5876
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Internet wordt enkele seconden onderbroken op PS4 & PC

@Seppe4  oke dus alle twee rechtstreeks aan de modem verbonden. 

Je pc die je gebruikt heeft een eigen nieuw netwerk gecreeerd dus beste kan je eens alle netwerken verwijderen en helemaal opnieuw verbinden. Maar dat is terzijde. 

Je kan om te beginnen eerst eens je modem herstarten en zien of je internet verbinding blijft.Maakt het iets uit op welke tijdstippen je internet wegvalt of is dat op een willekeurig moment? 

Ook eens proberen of het gaat met eventueel een andere kabel het kan ook aan je kabels liggen. Nu hoop ik niet dat er tussen de modem en je pc en PS4 ook nog een switch staat. 

Nu staat er ook dat jullie verhuisd zijn misschien kan het dat er toch een probleem is op jullie adres. Hebben jullie buiten die pc en PS4 nog meerdere problemen gemerkt dus de tv of het internet van andere familie leden? Je kan ook altijd eens de klantendienst bellen en het eens laten nameten. Als blijkt dat er toch een probleem is aan de straat kant of ergens binnen aan de aansluiting kan je een technieker terug vragen. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Seppe4
Freshman Beetjesweter
Berichten: 3
De kop is eraf! En we zijn vertrokken! Hi there!

Internet wordt enkele seconden onderbroken op PS4 & PC

Het probleem van de internetnaam is al opgelost door alle netwerken te verwijderen. Het internet valt weg op willekeurige momenten en ik heb de modem al enkele keren herstart. Er hangt een switch aan de modem maar de computer en de ps4 zijn rechtsreeks op de modem aangesloten.

0 Likes
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5876
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Internet wordt enkele seconden onderbroken op PS4 & PC

@Seppe4  zou je kabels eens hersteken van poort. Kijk of je dan nog die uitvallen hebt , beter gezegd de verbrekingen. Maar die mogelijkheid moet je wel hebben he. 

Zoals ik ook al zei je kan altijd de klantendienst bellen en een lijn meting laten doen of er niet ergens een probleem is op je lijn. Bij een verhuis weet je dat niet op voorhand. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes