Beantwoorden
KevinVK
Freshman Weetjeslezer
Berichten: 1
Netjes! En we zijn vertrokken!

Kan ik mijn modem omruilen naar een CV8560E?

Ik wil graag mijn eigen router rechtstreeks een IP toewijzen, is het mogelijk bij een Telenet center mijn modem om te ruilen naar een CV8560E ?

Tags (3)
0 Likes
4 reacties
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5805
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Kan ik mijn modem omruilen naar een CV8560E?

@KevinVK  je kan het best eerst eens bellen naar je plaatselijke Telenet center en vragen of er voorraad is. Want door deze Corona crisis zijn de voorraden niet zo als normaal. Moest je er echt dringen eentje nodig hebben raad ik je aan meerdere centers te bellen. 

Moest je eentje gevonden hebben , direct je oude modem meenemen zodat je een nieuwe mee krijgt. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
kve2002
Experienced Meerweter
Berichten: 95
Topicvreter! Topicwurm! Al 25 duimen! Goed bezig!

Kan ik mijn modem omruilen naar een CV8560E?

Had hetzelfde voor ogen, maar leek toch een moeilijke bevalling:

  • volgens telenet kon dit enkel samen met de speedboost optie
  • telenet stuurt dan (bij zelf installatie) een modem (zonder aankondiging) en van verkeerde type
  • klantendienst van telenet center die meld dat die specifieke modem op voorraad is om oude modem en de door telenet gestuurde modem om te laten ruilen
  • telenet center die meld dat er al sinds februari geen voorraad is
  • telenet wou initieel geen technieker sturen voor de installatie wegens de corona crisis
  • medewerker van het telenet center die dan zelf maar zorgt dat telenet de installatie kwam doen.

uiteindelijk alles in orde, maar dit kan toch veel eenvoudiger

patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5805
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Kan ik mijn modem omruilen naar een CV8560E?

@kve2002  blijkbaar zijn er verschillende waar het toch wat stroever loopt dan normaal. Zelf heb ik die swap gedaan en dat ging heel simpel. Heb niet naar de klantendienst gebeld maar heb zo een nieuwe modem laten klaar leggen. Dan in die week de zaterdag de oude modem onder de arm en had de nieuwe mee gekregen. Installeren en opstarten en die werkte. Waar die verschillen zijn weet ik niet maar heb dat nog niet mogen ervaren zo moeilijk. 

Dat de stock weinig of geen is ja dat kan ik aannemen door die Corona crisis. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
kve2002
Experienced Meerweter
Berichten: 95
Topicvreter! Topicwurm! Al 25 duimen! Goed bezig!

Kan ik mijn modem omruilen naar een CV8560E?

inderdaad, gewoon direct naar een telenet center bellen (de winkel, geen klantendienst) om het te regelen had minder frustraties opgeleverd.  Had toch even de illusie dat een klantendienst er was om de klanten bij te staan 😂.  Swat, alles in orde nu, straks de mac passthrough eens activeren en testen ( functionaliteit ontdekt dankzij dit geweldig handige forum )